Net Šanchajaus Finansų centras (forma primenantis butelių atidarytuvą), lyginant su bokštu atrodo mažytis.

Du drąsuoliai – Vadimas Makchorovas ir Vitalijus Raskalovas. Jie netik užlipo į bokštą, bet ir palypėjo ant krano virš Šanchajaus bokšto. Iš viso jie užlipo 650 m.

Vaizdo įraše matyti, kaip du juodais sportiniais džemperiais su gobtuvais apsirengę žmonės lipa Šanchajaus dangoraižio laiptais, kopėčiomis, o galiausiai statybos kranu iki aukščiausio pasiekiamo taško, nuo kurio pro debesis žiūri į apačioje esančius pastatus.

Šio jų triuko vaizdo įrašas trečiadienį buvo paskelbtas svetainėje „YouTube“ ir ketvirtadienį buvo peržiūrėtas daugiau nei 1,3 mln. kartų bei sulaukęs 8 tūkst. komentarų.

V.Raskalovas savo tinklaraštyje nurodė, kad savo kopimą jie pradėjo sausio 31-ąją, pirmąją kinų Naujųjų Metų pagal mėnulio kalendorių dieną.

„Tuo metu apsauga nebuvo tokia budri, darbininkai atostogavo, – nurodė jis. – Užtrukome beveik dvi valandas, kol pasiekėme 120 aukštą. Ant pastato viršaus mes praleidome beveik 18 valandų, ten miegojome ir laukėme geresnių oro sąlygų“.

Pasak žiniasklaidos pranešimų, ši pora, pasivadinusi „OnTheRoofs“, anksčiau yra užkopusi į Gizos Didžiąją piramidę.