„Pagal tai, kaip vystosi procesas ir pagal tai, koks jis nuobodus ir niekas iš kitų nemeta rimto iššūkio komunikacine prasme, neatmesčiau šios galimybės, nors ji nėra didelė“, – paklaustas, ar antrojo turo šiuose prezidento rinkimuose gali ir nebūti, svarstė LNK pašnekovas.

K. Gečo teigimu, vienintelė grupė žmonių, kurių nuomonę galima pakeisti, yra nenusprendusieji, už ką balsuos.

„Mes nematome visos lentos – yra susitikimai, yra didesnis ar mažesnis darbas vietose, jei ne pačių kandidatų, tai partijų, kurios juos remia. Nėra iki galo žinoma, kaip suveiks ši komunikacija. Mes matome labiau nacionalinę, plačiąją komunikaciją“, – pastebėjo Vidurdienio žinių pašnekovas.

K. Gečo teigimu, rinkėjus veikia ne tik idėjos, bet ir dėmesys. Anot jo, nuvažiavimas į mažą miestelį, kur į susitikimą ateina nors ir 100 žmonių, veikia, ir mums nėra matoma, kokį poveikį prie balsadėžių turės šie susitikimai.

Laidos pašnekovas atkreipė dėmesį, kad G. Nausėda neturi 50 ir daugiau proc. palaikymo.

Kęstutis Gečas

Komunikacijos ekspertas laikosi nuomonės, kad į antrąjį turą su G. Nausėda pateks premjerė Ingrida Šimonytė.

„Yra struktūra ir politinė kryptis, o I. Vėgėlė ir iš dalies G. Naudėda nėra dešiniųjų kandidatai, dešinieji už kažką turi balsuoti“, – kalbėjo K. Gečas, kurio nuomone, dešiniųjų pažiūrų jauni rinkėjai gali apskritai neateiti į rinkimus.

Jis mano, kad G. Nausėda yra suinteresuotas, kad kuo daugiau žmonių ateitų į rinkimus, nes už I. Šimonytę balsuos tik „ištikimasis sparnas“.

Vėgėlė tapo nebeįdomus

Vis dėlto K. Gečo nuomone, jo turtas nėra toks didelis, kad ši informacija turėtų kokį nors poveikį rinkimams.

„Žinant, kad tai yra vilnietis. Namas, du namai, pora butų, žiūrėk, tas milijonas ir atsiranda – nekilnojamojo turto kainos didelės. Aš manau, kad ponas I. Vėgėlė prarado tam tikrą idėjinę iniciatyvą, jis dabar yra nebeįdomus ar bent jau negirdimas, palyginus su tuo, kaip buvo koronaviruso pandemijos laikais, kai jis iš tiesų buvo žvaigždė“, – LNK Vidurdienio žinioms sakė jis.

K. Gečo nuomone, tai yra labai geras pavyzdys, kad tik kritikuojant laimėti rinkimų yra neįmanoma.

„Arba aš netikiu, kad jis laimės – sakykime taip, – pridūrė jis. – Tu turi konstruktyviai kažką irgi siūlyti. Konstruktyviai, proaktyviai. Tik kritikuojant be idėjos, kuri vietoje dabartinės idėjos būtų pasiūloma, sunkiai tikėtina, kad tai veiks“, – sakė jis.

Komunikacijos ekspertas teigė netikintis, kad per šį mėnesį, kuris liko iki rinkimų, pamatysime ką nors naujo.

„Bent jau aš tuo netikiu. Todėl, kad paskutinis mėnuo galbūt bus šiek tiek aktyvesnis negu anksčiau, bet vis dėlto nesitikiu jokių radikalių permainų, nebent kas nors iš kepurės ištrauks kažką netikėto. Jei dalyvaučiau rinkimuose ir turėčiau tą zuikį skrybėlėje, tai aš jį traukčiau jau dabar“, – patarė jis.