„Žinoma, kad valgyti Palangos kavinėse yra saugu, o tas dabar garsiai nuskambėjęs apsinuodijimo maistu protrūkis yra tiesiog nemalonus incidentas“, – tvirtino Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Arūnas Elijošius.

Trečiadienį Palangoje, vaikų poilsio stovykloje „Raganė“, užfiksuotas apsinuodijimo maistu protrūkis. Į ligoninę paguldyti devyni negaluojantys vaikai. Maitinimo įstaigos, kuri tiekė maistą stovyklautojams, veikla laikinai sustabdyta. Apsinuodijimo priežastis tiria Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai.

„Tokių atvejų pasitaiko, bet retai. Apskritai kalbant, valgyti Palangos kavinėse tikrai nėra pavojinga. Pastaruosius kelerius metus situacija vis gerėja. Pastebime, jog verslininkai vis daugiau investuoja į virtuvės įrangą, stengiasi laikytis visų reikalavimų. Jie supranta, kad jei kas nors kavinėje apsinuodys maistu, jos veiklą reikės stabdyti kone visam sezonui, todėl gresia didžiuliai nuostoliai“, – aiškino A. Elijošius.

Prieš sezoną buvo patikrinta apie 60 Palangos viešojo maitinimo įstaigų. Tik vienoje jų nustatyti grubūs pažeidimai – nešvara ir netvarka. Jai nebuvo leisti pradėti veikti tol, kol trūkumai nebuvo pašalinti.

Maždauug 60-70 proc. tikrintų viešojomo maitinimo įstaigų buvo jų pačių prašymu, nes norint pradėti veiklą, reikia gauti Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos leidimą.

Nors tikinama, jog kavinės laikosi reikalavimų ir gaminat maistą, ir jį patiekiant klientams, sulaukta ir vartotojų skundų.

„Tiesa, šiemet per birželį sulaukėme tik vieno skundo. Tai labai mažai, ankstesniais metais skundų buvo gerokai daugiau“, – tikino Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji specialistė-maisto produktų inspektorė Birutė Simutienė.

Žmogus skundėsi, jog vienoje kavinėje užsisakytas sterko kepsnys buvo patiektas nešvariuose induose. Be to, esą ir pats patiekalas kėlė abejonių, žuvis galimai nebuvo šviežia.

Klientas šias pastabas išsakė padavėjai, tačiau ji esą nereagavo, vis tiek pareikalavo susimokėti už patiekalą.

„Keista tai, kad žmogus kavinėje lankėsi šeštadienį, o skudą mums pateikė antradienį. Nepaisant to, patikrinome tą kavinę. Indai, nors ir plaunami rankomis, buvo švarūs, sterkų filė tinkamai pamarinuota, paruošta gaminti, šviežia. Jokių pažeidimų neradome“, – teigė B. Simutienė.

Todėl ji pabrėžė, jog itin svarbu tai, jog kai kavinėje kyla nesklandumų tarp personalo ir klientų, darbuotojai apie tai informuotų vadovus.

„Žinoma svarbu ir tai, kad vartotojai nusiskundimus mums pateiktų kuo operatyviau, nelauktų kelias dienas“, – aiškino B. Simutienė.

Ji prisiminė, jog pernai skundų iš vartotojų dėl valgio Palangos kavinėse buvo gerokai daugiau. Žmonės skundėsi ir per mažomis porcijomis, ir tuo, kad maistas esą nėra šviežias.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)