Dar birželio 18 dienos popietę M. Kuras, vaikštinėdamas šalia universiteto, buvo užpultas vyriškio. Šis, grasindamas peiliu atėmė piniginę su asmens dokumentais.

"Su savimi neturėjau telefono, tad parbėgęs namo skambinau bendruoju pagalbos numeriu. Nors buvo girdimas normalus signalas, pirmuosius du kartus ragelis nebuvo pakeltas", - stebėjosi jaunuolis, pridūręs, jog prisiskambinti pavyko tik iš trečio karto, o pareigūnai atvyko dar už 20 minučių.

Be visa to, nors operatorei buvo paaiškinta, kad skriaudikas pasišalino stadiono kryptimi, atvykę policininkai tikino apžiūrinėję pėsčiųjų tilto per geležinkelį prieigas.

Sunkumus susisiekiant su gelbėtojais M. Kuras patyrė ir anksčiau, kai norėjo pranešti apie spaudos kioską spardantį ir siautėjantį chuliganą Žardės rajone.

"Skambinant numeriu 112 pirmą kartą ragelis nebuvo pakeltas. Skambinant toliau, įrašas kartojo "Visi operatoriai užimti. Prašome palaukti", o prisiskambinti pavyko tik gal iš kokio penkto karto", - neįtikėtiną istoriją pasakojo jaunuolis.

Nors policijos komisariatas šalia, pareigūnai praėjus dešimčiai minučių prie kiosko vis nesirodė. Chuliganas per tą laiką spėjo įsėsti į autobusą ir nuvažiavo miesto centro link.

Vėl ne iš pirmo karto prisiskambinęs telefonu 112 studentas patikslino įvykio detales. Jo buvo išklausinėta, į kokio maršruto ir spalvos autobusą įlipo nervingas vyras, tačiau pareigūnai netrukus pasirodė prie "Žardės" prekybos centro, iš kur chuliganas jau seniai buvo dingęs.

Bendrojo pagalbos centro Klaipėdos skyriaus viršininkas Nerijus Žudys "Vakarų ekspresui" patvirtino, kad abiem atvejais centre M. Kuro skambučiai buvo užfiksuoti.

Perklausius įrašus paaiškėjo, jog operatorės savo darbą atliko teisingai - pareigūnams pranešė, jog užpuolikas pasišalino stadiono link, o antruoju atveju pareigūnams buvo perduota patikslinta informacija.

Viršininkas pažymėjo, jog dažniausiai bendruoju pagalbos telefonu gyventojams prisiskambinti nepavyksta todėl, kad visi skambinantieji "statomi į eilę" ir privalo laukti, kol atsilaisvins operatorius.
"Žmogus palaukęs 2, 5 ar 10 sekundžių pagalvoja, kad niekas nekelia. Svarbiausia nepadėti ragelio. Gali tekti luktelėti net minutę, nors taip nutinka itin retai. Įsivaizduokite, jei skambinate ir tuo metu eilėje yra 20 žmonių, nukrentate, tarkime, iki 4 vietos eilėje, o padėjus ragelį ir skambinant iš naujo vėl būsite eilės gale - dvidešimtas. Reikia kantriai laukti ir nepadėti ragelio, nes skambutis tikrai nebus pamestas", - tikino viršininkas, pridūręs, jog aptarnaujant kone pusę Lietuvos (iš Klaipėdos aptarnaujamos 5 aplinkinės apskritys), vienu metu kartais sulaukiama net kelių šimtų skambučių.

Anot N. Žudžio, ši problema žinoma, todėl kasmet operatorių skaičius vis didėja. Šiemet klaipėdiečiams taip pat skirta papildomų etatų, todėl, viršininko teigimu, po specialių kursų prie telefonų artimiausiu metu dirbs dar daugiau žmonių.