Nuo tradicinių afrikietiškų ritmų iki technologiškai įmantrių pramogų – kaip tik išgali ir sugalvoja, daugelis pasaulio valstybių prisistato kas dvejus metus rengiamoje parodoje „Expo“.

Šiemet Kinijos finansų centre Šanchajuje vykęs renginys – rekordinis. Jis sutraukė daugiau nei 70 mln. lankytojų.

Lietuvos paviljonas reklamavo krepšinio pasiekimus, gamtą, architektūrą, kurią galima apžiūrėti ir skrendant oro balionu. Mūsų šalies ekspoziciją per pusmetį pamatė maždaug 5,5 mln. žmonių, tuo metu – galima palyginti – Estijos paviljone buvo 2 mln., Latvijos – 1,5 mln. lankytojų, daugiausia iš Kinijos.

Kitas pasaulinis valstybių savireklamos renginys „Expo“ vyks Pietų Korėjoje 2012-aisiais. Ar būsimojoje parodoje dalyvaus Lietuva, Vyriausybė dar nenusprendė.