"Aeroflot" lėktuvo "avarija" nebuvo labai svarbi

 (1)
Lietuvos civilinės aviacijos direkcijos (LCAD) vadovybė ir Rusijos bendrovės "Aeroflot" atstovas nesureikšmina ketvirtadienio vakarą Vilniaus oro uoste įvykusio incidento, kai dėl klaidingo aliarmo buvo priverstas sugrįžti ir nutūpti "Aeroflot" lėktuvas.
Kaip BNS penktadienį sakė LCAD laikinasis vadovas Algimantas Raščius, jis netraktuojąs šio įvykio kaip incidento, kurį turi tirti valstybinė institucija, nes reali grėsmė orlaiviui ir jo keleiviams nebuvo kilusi.

Pasak A. Raščiaus, preliminari incidento priežastis - neteisingai suveikęs lėktuvo važiuoklės signalizacijos daviklis.

Bendrovės "Aeroflot" lėktuvui "Tu-134", kuriame buvo 37 keleiviai ir 9 įgulos nariai, ketvirtadienio vakarą pakilus iš Vilniaus oro uosto reisu į Maskvą, įspėjamasis daviklis parodė, kad nesusiskleidė orlaivio kairioji važiuoklė.

Lėktuvo pilotams nusprendus grįžti į Vilnių, oro uosto tarnybos pasirengė avariniam nusileidimui, tačiau atsargumo priemonių neprireikė - lėktuvas saugiai nutūpė.

Kaip BNS sakė oro susisiekimo bendrovės "Aeroflot" atstovybės Vilniuje vadovas Vladimiras Fominas, pilotai, pasukdami lėktuvą atgal į išvykimo punktą, vadovavosi skrydžių eksploatavimo instrukcijomis.

Oro uoste specialistams patikrinus orlaivio techninę būklę, skrydžio saugumui keliančių grėsmę defektų nerasta, ir, pasitarus su "Aerofloto" inžineriniu centru Maskvoje, nuspręsta, kad lėktuvas gali tęsti skrydį.

V. Fomino teigimu, antrąkart pakilus lėktuvui, važiuoklė atsargumo sumetimais nebuvo suskleidžiama. "Tu-134" sėkmingai pasiekė Maskvos Šeremetjevo-1 oro uostą.

Pasak V. Fomino, incidento techninė priežastis bus nustatyta Maskvoje.

"Noriu pabrėžti, kad "Aeroflot" niekada neleistų skristi lėktuvui, jeigu būtų nors šimtoji procento rizikos keleiviams dalis", BNS sakė V. Fominas.

Septintajame dešimtmetyje sukurtas reaktyvinis orlaivis "Tu-134" buvo laikomas sovietinio civilinio oro laivyno "darbiniu arkliuku". Šio modelio lėktuvais beveik tris dešimtmečius keleiviai skraidinami vidutiniais nuotoliais.

Buvusios sovietinės milžinės "Aeroflot" tarptautinių skrydžių padalinio bazėje susikūrusios akcinės bendrovės "Aeroflot" 51 proc. akcijų priklauso Rusijos valstybei.

Šiuo metu bendrovė turi daugiau kaip 120 lėktuvų - nuo moderniausių "Boeing 777" iki "senukų" "Tupolevų".

"Aerofloto" "Tu-134" skraido iš Maskvos į Vilnių, Kijevą bei Rusijos vidaus reisais.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Lietuvoje

Orai: po gaivesnio savaitgalio – vasaros dovanėlė (13)

Visiems mėgstantiems gaivesnį orą savaitgalį turi puikią progą juo pasimėgauti, nes jau kitą savaitę, tikėtina, sulauksime įspūdingo karščio. Tiek šeštadienį, tiek sekmadienį per šalį keliaus lietaus debesys, tad daug kur tai gausiau, tai kukliau palis, bus vidutiniškai šilta ir vėjuota. Ateinančią savaitę, panašu, kad vasara ruošia mums itin karštą dovanėlę.

Pratybų „Geležinis vilkas 2017” gynybos operacijos akimirkos (8)

Penktadienį oficialiai baigėsi didžiausios šių metų tarptautinės pratybos Lietuvoje „Geležinis vilkas 2017“. Uždarymo ceremonijos vyko Gaižiūnų ir generolo Silvestro Žukausko poligonuose.

Atvirai išsakė viską apie Palangos poilsiautojus: išgeria bokalą alaus ir tuoj plešia marškinius (147)

Palangos verslininkai trina rankomis – atostogų sostine vadinamas miestas penktadienio popietę pildosi žmonėmis, pasirengusiais čia švęsti Jonines.

R. Šimašius sako sulaukęs S. Skvernelio prašymo paremti reformas (18)

Liberalų sąjūdžio (LLS) vadovas Remigijus Šimašius sako, kad premjeras Saulius Skvernelis siekia užsitikrinti liberalų palaikymą dėl urėdijų, aukštojo mokslo reformų.

Nuomonė. V. Rutkūnas. Mes pagonys, mes baltai, lietuviai ką Lietuvai reiškia Rasos šventė ir Jonas Trinkūnas? (158)

Šiemet sukanka 50 metų, kai Jono Trinkūno ir jo bendražygių pastangomis Lietuvoje buvo atkurta Rasos šventė ir pirmą kartą ji surengta senojoje Lietuvos sostinėje Kernavėje.