"Aeroflot" lėktuvo "avarija" nebuvo labai svarbi

 (1)
Lietuvos civilinės aviacijos direkcijos (LCAD) vadovybė ir Rusijos bendrovės "Aeroflot" atstovas nesureikšmina ketvirtadienio vakarą Vilniaus oro uoste įvykusio incidento, kai dėl klaidingo aliarmo buvo priverstas sugrįžti ir nutūpti "Aeroflot" lėktuvas.
Kaip BNS penktadienį sakė LCAD laikinasis vadovas Algimantas Raščius, jis netraktuojąs šio įvykio kaip incidento, kurį turi tirti valstybinė institucija, nes reali grėsmė orlaiviui ir jo keleiviams nebuvo kilusi.

Pasak A. Raščiaus, preliminari incidento priežastis - neteisingai suveikęs lėktuvo važiuoklės signalizacijos daviklis.

Bendrovės "Aeroflot" lėktuvui "Tu-134", kuriame buvo 37 keleiviai ir 9 įgulos nariai, ketvirtadienio vakarą pakilus iš Vilniaus oro uosto reisu į Maskvą, įspėjamasis daviklis parodė, kad nesusiskleidė orlaivio kairioji važiuoklė.

Lėktuvo pilotams nusprendus grįžti į Vilnių, oro uosto tarnybos pasirengė avariniam nusileidimui, tačiau atsargumo priemonių neprireikė - lėktuvas saugiai nutūpė.

Kaip BNS sakė oro susisiekimo bendrovės "Aeroflot" atstovybės Vilniuje vadovas Vladimiras Fominas, pilotai, pasukdami lėktuvą atgal į išvykimo punktą, vadovavosi skrydžių eksploatavimo instrukcijomis.

Oro uoste specialistams patikrinus orlaivio techninę būklę, skrydžio saugumui keliančių grėsmę defektų nerasta, ir, pasitarus su "Aerofloto" inžineriniu centru Maskvoje, nuspręsta, kad lėktuvas gali tęsti skrydį.

V. Fomino teigimu, antrąkart pakilus lėktuvui, važiuoklė atsargumo sumetimais nebuvo suskleidžiama. "Tu-134" sėkmingai pasiekė Maskvos Šeremetjevo-1 oro uostą.

Pasak V. Fomino, incidento techninė priežastis bus nustatyta Maskvoje.

"Noriu pabrėžti, kad "Aeroflot" niekada neleistų skristi lėktuvui, jeigu būtų nors šimtoji procento rizikos keleiviams dalis", BNS sakė V. Fominas.

Septintajame dešimtmetyje sukurtas reaktyvinis orlaivis "Tu-134" buvo laikomas sovietinio civilinio oro laivyno "darbiniu arkliuku". Šio modelio lėktuvais beveik tris dešimtmečius keleiviai skraidinami vidutiniais nuotoliais.

Buvusios sovietinės milžinės "Aeroflot" tarptautinių skrydžių padalinio bazėje susikūrusios akcinės bendrovės "Aeroflot" 51 proc. akcijų priklauso Rusijos valstybei.

Šiuo metu bendrovė turi daugiau kaip 120 lėktuvų - nuo moderniausių "Boeing 777" iki "senukų" "Tupolevų".

"Aerofloto" "Tu-134" skraido iš Maskvos į Vilnių, Kijevą bei Rusijos vidaus reisais.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Lietuvoje

Orai: puikus gegužės startas (3)

Savaitės pradžioje naktimis dar kai kur spustels šaltukas, tačiau orai kasdien šils vis sparčiau. Kritulių nenumatoma, o ir debesys bus reti, tad saulės spindulių netrūks. Panašu, kad gegužės pradžia pradžiugins vien geromis žiniomis.

G. Paluckas: dėl Darbo kodekso tikrai nėra sutarta (8)

Darbo kodeksas, nors kitą savaitę, žadama, bus pristatytas Seime, atrodo, nebus taip lengvai priimtas, kaip mėgina pateikti premjeras ir dalis valstiečių žaliųjų. Tą patvirtino išrinktas socialdemokratų partijos pirmininkas Gintautas Paluckas, nors Darbo kodeksas – jo pirmtako ir jo bičiulių produktas.

Verslo atstovas suniokojo valstiečių siūlomą susitarimą didinti atlyginimus (328)

Vyriausybės priemonių plane yra punktas, kuriame iki šių metų 3 ketvirčio vyriausybė įsipareigoja pasiekti nacionalinį susitarimą dėl darbo užmokesčio.

Seimas nesutiko priverstinį gydymą dėl psichikos sutrikimų pratęsti iki savaitės (35)

Seimas šią savaitę nepritarė konservatoriaus Antano Matulo iniciatyvai priverstinį gydymą dėl psichikos sutrikimų be asmens sutikimo pratęsti nuo trijų dienų iki savaitės.

JAV lietuvis pateikė netikėtą požiūrį į emigraciją (373)

Lietuva, ištrūkusi iš už geležinės uždangos, dabar naudojasi galimybe pamatyti pasaulį, taigi į emigraciją nereikia žiūrėti kaip į kataklizmą. Tokį požiūrį į emigraciją pateikia JAV Getisburgo koledžo Pensilvanijoje ekonomikos profesorius Rimvydas Baltaduonis.