"Aeroflot" lėktuvo "avarija" nebuvo labai svarbi

 (1)
Lietuvos civilinės aviacijos direkcijos (LCAD) vadovybė ir Rusijos bendrovės "Aeroflot" atstovas nesureikšmina ketvirtadienio vakarą Vilniaus oro uoste įvykusio incidento, kai dėl klaidingo aliarmo buvo priverstas sugrįžti ir nutūpti "Aeroflot" lėktuvas.
Kaip BNS penktadienį sakė LCAD laikinasis vadovas Algimantas Raščius, jis netraktuojąs šio įvykio kaip incidento, kurį turi tirti valstybinė institucija, nes reali grėsmė orlaiviui ir jo keleiviams nebuvo kilusi.

Pasak A. Raščiaus, preliminari incidento priežastis - neteisingai suveikęs lėktuvo važiuoklės signalizacijos daviklis.

Bendrovės "Aeroflot" lėktuvui "Tu-134", kuriame buvo 37 keleiviai ir 9 įgulos nariai, ketvirtadienio vakarą pakilus iš Vilniaus oro uosto reisu į Maskvą, įspėjamasis daviklis parodė, kad nesusiskleidė orlaivio kairioji važiuoklė.

Lėktuvo pilotams nusprendus grįžti į Vilnių, oro uosto tarnybos pasirengė avariniam nusileidimui, tačiau atsargumo priemonių neprireikė - lėktuvas saugiai nutūpė.

Kaip BNS sakė oro susisiekimo bendrovės "Aeroflot" atstovybės Vilniuje vadovas Vladimiras Fominas, pilotai, pasukdami lėktuvą atgal į išvykimo punktą, vadovavosi skrydžių eksploatavimo instrukcijomis.

Oro uoste specialistams patikrinus orlaivio techninę būklę, skrydžio saugumui keliančių grėsmę defektų nerasta, ir, pasitarus su "Aerofloto" inžineriniu centru Maskvoje, nuspręsta, kad lėktuvas gali tęsti skrydį.

V. Fomino teigimu, antrąkart pakilus lėktuvui, važiuoklė atsargumo sumetimais nebuvo suskleidžiama. "Tu-134" sėkmingai pasiekė Maskvos Šeremetjevo-1 oro uostą.

Pasak V. Fomino, incidento techninė priežastis bus nustatyta Maskvoje.

"Noriu pabrėžti, kad "Aeroflot" niekada neleistų skristi lėktuvui, jeigu būtų nors šimtoji procento rizikos keleiviams dalis", BNS sakė V. Fominas.

Septintajame dešimtmetyje sukurtas reaktyvinis orlaivis "Tu-134" buvo laikomas sovietinio civilinio oro laivyno "darbiniu arkliuku". Šio modelio lėktuvais beveik tris dešimtmečius keleiviai skraidinami vidutiniais nuotoliais.

Buvusios sovietinės milžinės "Aeroflot" tarptautinių skrydžių padalinio bazėje susikūrusios akcinės bendrovės "Aeroflot" 51 proc. akcijų priklauso Rusijos valstybei.

Šiuo metu bendrovė turi daugiau kaip 120 lėktuvų - nuo moderniausių "Boeing 777" iki "senukų" "Tupolevų".

"Aerofloto" "Tu-134" skraido iš Maskvos į Vilnių, Kijevą bei Rusijos vidaus reisais.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Lietuvoje

Psichiatras apie ginklų kontrolę: sistema padaro mus nesaugesniais (16)

Griežtesnė asmenų kontrolė siekiant neišduoti ar atimti turimą ginklą sukeltų atvirkštinį efektą ir neužtikrintų didesnio visuomenės saugumo, sako Lietuvos psichiatrų asociacijos prezidentas Alvydas Navickas.

D. Kepenio praeitį temdo skandalingos įmonės šešėlis (50)

Seimo narys, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) narys ir pagarsėjęs sveikuolis Dainius Kepenis praeityje buvo įsivėlęs į gana skandalingą istoriją, susijusią net su baudžiamąja byla, kratomis namuose ir įtarimais dėl milijonų pasisavinimo. Tiesa, visos bylos subliuško, bet nukentėjusių žmonių liko.

L. Linkevičius: JAV administracija dėkinga Baltijos šalims už kokybišką partnerystę (41)

Jungtinių Valstijų valstybės sekretorius Rexas Tillersonas susitikime su Baltijos šalių užsienio reikalų ministrais dėkojo joms už kokybišką partnerystę, sako Lietuvos diplomatijos vadovas Linas Linkevičius.

Siūloma įteisinti galimybes atleisti teatrų ar koncertinių įstaigų vadovus (21)

Seimas svarstys Profesionaliojo scenos meno įstatymo pataisas, kuriomis siūloma įteisinti galimybes atleisti teatrų ar koncertinių įstaigų vadovus bei apriboti jų kadencijų skaičių.

Tarša Vilniuje: pavojaus Santariškėms nebėra (2)

Vilniaus rajone specialistai baigia siurbti kelis šimtus tonų teršalų iš tvenkinio Vanaginės kaime, ekstremali situacija Vilniaus rajono savivaldybėje nebus skelbiama.