Tik šį kartą cepelinas buvo pripildytas helio, o ne lengvai užsiliepsnojančio ir dėl to pavojingo vandenilio, kuris trukdė pritaikyti grafo išradimą.

Naujajam cepelinui duotas Frydrichshafeno - miesto pietų Vokietijoje - vardas. Čia prieš 100 metų ir buvo sukurti pirmieji standieji dirižabliai.

"Man didelė garbė krikštyti šį cepeliną", sakė Elisabeth Veil (Elizabet Feil), kurios motina 1928 metais taip pat davė vardą standžiajam dirižabliui.

Sekmadienio ceremonijoje dalyvavo 91 metų Eugenas Bentele (Oigenas Bentelė), išgyvenęs 1937 metų cepelino "Hindenburg" avariją, po kurios žmonės standžiaisiais dirižabliais nebebuvo skraidinami.

E. Bentele sakė, kad jam patinka matyti vėl skraidančius cepelinus ir pridūrė, kad pats neatsisakytų jais dar paskraidyti. "Hindenburg" perskrido Atlanto vandenyną ir užsidegė leisdamasis Niū Džersio valstijoje. Žuvo 35 iš 96 šiuo cepelinu skridusių žmonių.

Dabar Frydrichshafene gaminami cepelinai yra daug mažesni už "Hindenburg" ir skiriami trumpoms turistų išvykoms.

Kompanija "Zeppelin-Luftschifftechnik" per dešimtmetį naujos kartos cepelinams kurti paskyrė 70 mln. Vokietijos markių (136 mln. litų), o tokio aerostato skraidantį prototipą pristatė 1997-aisiais. Kompanija viliasi kitų metų pradžioje gauti leidimą pirmajam naujos kartos cepelinui skraidinti keleivius.