Skelbime buvo nurodomas tik internetinis svetainės adresas
, kuriame buvo pateikiami klausimai apie sumanymą gaminti lūpdažius ir vyrams.

Vėliau paaiškėjo, kad šis skelbimas ir jo reklamuojamas produktas buvo viso labo tik triukas, o pagrindinis akcijos tikslas buvo padėti išsiaiškinti reklamos miesto viešajame transporte efektyvumą.

“Mes sukūrėme produktą, kuris nėra reklamuojamas ir gaminamas nei vienoje pasaulio šalyje norėdami išsiaiškinti žmonių reakciją į reklamą,” teigė Richardas Bridgmanas, kompanijos “TDI Canada”, užsiimančios reklama Toronto viešojo transporto sistemoje, viceprezidentas ir rinkodaros vadybininkas. “Kodėl lūpdažis? Todėl, kad žmonės jį iš karto pastebės ir įsimins.”

Kiekvieną dieną interneto puslapyje buvo užfiksuojama vidutiniškai 150 vizitų. Žmonės domėjosi, kur būtų galima įsigyti neegzistuojantį produktą.

Bridgmanas prisipažino, kad tokio reklaminio triuko idėja buvo pasiskolinta iš panašios akcijos, surengtos prieš kelis metus Dubline Airijoje.