Verslo reikalai pablogėjo paskutiniaisiais metais, ir šiuo metu paštas teturi tik pusę savo klientų, kurie dažniausiai ateina pasiimti pensijos, atlyginimų ar tiesiog paplepėti. Tačiau didžiausias smūgis poniai Sidgwick buvo tada, kai Centrinis paštas nusprendė visuose savo filialuose įdiegti online sistemą.

Ji informavo Centrinį paštą, kad nuo spalio mėnesio pašto skyrius, kuriame ji dirba kartu su savo vyru, Knott Farm kaimelyje nebedirbs.

"Nemanau, kad galėsiu susitvarkyti su kompiuterizavimu. Iki šiol nieko bendra neturėjau su tokiais dalykais, todėl man nelabai patinka tokie pasikeitimai mano amžiuje", sakė ji. "Aš neturiu pakankamai klientų, kad reikėtų kompiuterizuoti darbo sistemą. Man liūdna, kad tenka viso to atsisakyti, tačiau nematau kitos išeities", sakė ji.

Po uždarymo ponios Sidgwick klientai turės nukakti 10 mylių kelią iki artimiausio pašto skyriaus, o pati F. Sidgwick ieškosis naujo darbo.

"Mano klientai labai dėl to apgailestauja - per tiek metų jie visi tapo draugais. Tačiau dabar viskas yra kompiuterizuota, o aš nenoriu su tuo turėti nieko bendra", pridūrė ji. "Ponia Sidgwick darė puikų darbą savo bendruomenei", sakė Centrinio pašto atstovas.