„Būtent taip ir išsirutuliojo verslas“, – pasakoja J. Žilinskienė. „Niekada neįsivaizdavau savęs dirbančios kam nors kitam“.

Iš pradžių J. Žilinskienė, kuri atvyko į Jungtinę Karalystę būdama 19 metų, manė, kad vertimų perdavimas kitiems suteiks jai daugiau laisvo laiko. Tačiau ji stipriai klydo. „Tiesiog pasikeičia pareigų pobūdis“, - pasakoja moteris.

Iš pradžių „Today Translations“ dirbo tik su Rytų Europos kalbomis, tačiau per šešerius įmonės darbo metus buvo sukurta duomenų bazė, apimanti beveik 2000 lingvistų iš viso pasaulio, ir klientų sąrašas, kurį sudaro 1000 verslo įmonių ir organizacijų. Dauguma įmonės klientų yra iš Jungtinės Karalystės, tačiau užsakovų iš kitų užsienio valstybių skaičius sparčiai auga.

Reikšmingu iššūkiu tapo tinkamų žmonių samdymas. Vienas lingvistas jai prasitarė, kad lengviau gauti darbą „MI5“ – vienoje iš Jungtinės Karalystės slaptųjų tarnybų, nei „Today Translations“. J. Žilinskienė prisipažįsta: „Mes dažnai dirbame su labai slapta medžiaga, todėl kalbininkai turi praeiti ypatingai griežtą atranką“.

Šeši jos centrinio biuro Londone administracijos darbuotojai taip pat daugiakalbiai. Biuras turėtų persikelti į erdvesnes patalpas, kai bus priimti dar trys nauji darbuotojai.

Kokios buvo pačios reikšmingiausios kryptys nuo verslo pradžios?

„Iš pradžių kinų kalba sudarė tik mažą mūsų darbo dalį, tačiau per pastaruosius dvejus metus tapo pagrindiniu darbu. Rusų kalbos paklausa taip pat nepaprastai išaugo. Vietos klientams šių kalbų reikia dažniau nei anksčiau paklausiausių prancūzų ir vokiečių", - sako moteris.

J. Žilinskienė pritaikė gana netradicinį požiūrį į rinkodarą – savo įmonės prekės ženklą ji kuria dalyvaudama bendruomenės renginiuose ir labdaringoje veikloje. Taip pat ji sako daug darbo gaunanti, kai klientai rekomenduoja jos įmonę savo pažįstamiems.

Didžiąją dalį darbo sudaro rinkodaros medžiagos, tokios kaip tinklalapiai ir brošiūros, vertimai. J. Žilinskienės nuomone, Didžiosios Britanijos įmonės dažnai praleidžia galimybes užsienyje, nes neišsiverčia savo rinkodaros priemonių. „Aš norėčiau, kad Vyriausybė teiktų finansines paskatas verslo įmonėms, kad padėtų joms reklamuotis užsienyje“.

J. Žilinskienės manymu, mokymo įstaigos turėtų skatinti ne tik užsienio kalbų mokymąsi, bet ir gimtosios kalbos puoselėjimą. „Vaikai kalba angliškai visą laiką, tačiau dažnai pamiršta savo gimtąją kalbą, o juk ji ateityje gali tapti neįkainojamu ištekliumi“.

J. Žilinskienė pati sukūrė savo įmonės duomenų bazę. Kai suprato, jog jos reikmių netenkina rinkoje siūloma produkcija, išmoko programuoti, kad galėtų sukurti būtent tai, ko jai reikia. Tačiau ji gavo daugiau nei duomenų bazę.

„Aš manau, kad kiekvienam verta pasimokyti programuoti, nes tuo pačiu išmokstama strategiškai mąstyti, “ sako moteris.

Neseniai atidariusi savo pirmąjį užsienio biurą Lietuvoje, ji įrodė, kad ne tik didžiulės įmonės gali vykdyti tarptautinę veiklą. Ji apsukriai panaudojo įmonės atidarymo iškilmes rinkodaros tikslais, nuskraidindama 20 klientų iš Didžiosios Britanijos pažymėti šią progą Lietuvos Seime, kur jie galėjo užmegzti kontaktus su 100 vietos verslo įmonių.

Ateityje J. Žilinskienė yra tvirtai nusprendusi užkariauti augančią JAV rinką, iš kurios ji tikisi „susikrauti kapitalą“.