Išsirinkite tinkamą kuprinę:

Tuščia kuprinė turi sverti: pradinių klasių moksleiviams – ne daugiau kaip 700 g, vyresniųjų klasių moksleiviams – ne daugiau kaip 1000 g.
Optimalus pilnos kuprinės svoris turėtų sudaryti ne daugiau kaip 10 proc. moksleivio kūno masės
Didžiausias pilnos kuprinės svoris neturi viršyti 15 proc. moksleivio kūno masės
Kuprinės nugarėlė turi būti pakietinta ir tam tikros formos - su minkštais išgaubimais, kurie laidūs orui, netrina ir nespaudžia nugaros
Rinkitės mokyklinę kuprinę, turinčią du reguliuojamo ilgio plačius paminkštintus diržus, ne trumpesnius kaip 70 cm. petnešų plotis - ne siauresnis kaip 3,5 cm.
Nešant kuprinę būtina visada užsidėti petnešas ant abiejų pečių. Jos turi būti nei per daug suveržtos, nei per daug laisvos. Kuprinės apačia turėtų būti ties vaiko liemeniu
Nešamos kuprinės apačia neturi būti žemiau juosmens
Kuprinę būtina pamatuoti - uždėti ant nugaros ir pažiūrėti, kiek jos išlinkimai sutampa su vaiko nugara, ar patogiai laikosi petnešos ir panašiai
Kuprinės forma turi būti tokia, kad joje tvarkingai tilptų knygos, sąsiuviniai bei kiti mokykloje reikalingi daiktai. Kuprinės viduje turi būti skyriai, kurie atskirtų didesnius daiktus nuo mažesnių
Taip pat svarbu, kad kuprinė turėtų papildomų kišenių, skirtų susidėti smulkesniems daiktams
Atšvaitai turėtų būti pritvirtinti kuprinės priekyje, šonuose, taip pat ant petnešų, kad vaikas tamsiu paros metu būtų matomas iš visų pusių

Išsirinkite patogią kėdę:

Kėdė turi būti stabili ir leidžianti lengvai ir laisvai vaikui judėti bei pasirinkti patogią pozą
Kėdės konstrukcija turi atitikti ergonominius reikalavimus: būtų su kėlimo ir sukimo mechanizmu, leidžiančiu keisti kėdės aukštį bei atlošo atlenkimo kampą; kėdės atlošas turi būti pakankami aukštas ir pasviręs, kad vaikas atsiloštų ir nesikūprintų, nugara patogiai remtųsi į jį, geriausia, kai kėdės atlošas prisitaiko pagal fiziologinius vaiko stuburo linkius
Kėdės sėdimosios dalies polinkio kampas turi būti nežymiai pasviręs į priekį
Geriausia, kad porankiai būtų alkūnės aukštyje  
Atsiminkite, kad sureguliavus kėdės aukštį, šlaunys turi būti horizontalioje padėtyje, o kojų pėdos patogiai remtis į grindis

Kaip išsirinkti tinkamą stalą bei pasiruošti dirbti su kompiuteriu:

Stalas ir jo paviršius turi būti toks, kad būtų galima patogiai išdėstyti monitorių, klaviatūrą ir kitus būtinus įrenginius. Stalo paviršius turėtų būti matinis, kad neatsispindėtų šviesa
Vaikui tiesiai atsisėdus, stalo kraštas turi būti tokiame aukštyje, kad vaikas, atsirėmęs alkūnėmis į stalo paviršių, rodomuoju pirštu pasiektų išorinį akies kraštą, o jo pečiai nepakiltų
Stalą rekomenduojama statyti prie lango, kad šviesos srautas kristų iš kairės pusės
Šviesos šaltiniai (natūralūs, dirbtiniai) neturi akinti, turi kuo mažiau atspindėti šviesą ekrane ir nesukelti mokiniams nemalonių jutimų ir akių nuovargio
Reguliuodami stalo aukštį nepamirškite, kad kompiuterio monitoriaus centras turi būti 15-20 cm žemiau akių lygio
Atstumas nuo monitoriaus, stovinčio ant stalo, iki vaiko akių turėtų būti ne mažesnis kaip 40 cm
Atstumas tarp klaviatūros apačios ir šlaunų turėtų būti ne mažesnis 5 cm.
Klaviatūros aukštį sureguliuokite taip, kad plaštaka ir dilbis būtų viename aukštyje, o riešo nereikėtų lankstyti dirbant.