Roboto neatskirsite nuo žavios merginos

 (6)
Japonijos kompanija „Toshiba“ per prekybos mugę Berlyne pristatė naujausią roboto Chihira modelį.
Roboto neatskirsite nuo žavios merginos
© Reuters/Scanpix

Robotas patobulintas taip, kad būtų kuo panašesnis į žmogų ir dar galėtų kalbėti vokiškai, informuoja BBC.

Kompanija pranešė, kad patobulino roboto kontrolės sistemą, padėsiančią sklandžiau atlikti judesius.

„Toshiba“ atgabeno robotą Chihira Kanae į ITB turizmo parodą, norėdama pabrėžti besivilianti, kad robotas taps perspektyviu produktu turizmo industrijoje.

„Patobulinome programinę ir techninę įrangą, kad pagerintume oro sistemas“, - paaiškino vyriausiasis "Toshiba" tyrimų ir plėtros centro specialistas.

Kaip ir šio roboto pirmtakai, Chihira Kanae gali suprasti ir atsakyti anglų, japonų, kinų ir ženklų kalba.

Robotas bus naudojamas sveikatos sektoriuje, kad pasirūpintų vyresniais žmonėmis.

„Nustatėme, kad senesni žmonės labiau mėgsta bendrauti su į žmogų panašiu robotu, nes jie gali klausti tiek kartų, kiek nori, ir nesijausti nesmagiai“, - sakė specialistas.

ELTA
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

Per plauką išvengta tragedijos – lėktuvo įgula užgesino rūkstantį telefoną (25)

Keleivinio Indijos lėktuvo salono įgulai teko pasinaudoti gesintuvu, kad užgesintų rūkstantį „Samsung“ telefoną, praneša BBC.

„Twitter“ akcijų kaina šoktelėjo 20 proc.

„Twitter“ akcijų kaina šoktelėjo beveik 20 proc., kai pasigirdo pranešimų apie pasiūlymus perimti bendrovę, informuoja BBC.

„Facebook“ neteisingai įvertino vaizdo įrašų žiūrėjimo laiką

„Facebook“ pripažino, kad pastaruosius dvejus metus neteisingai apskaičiuodavo vaizdo įrašų peržiūrų duomenis, praneša BBC.

„iPhone 7“ apžvalga: kuo nustebino naujas „Apple“ gaminys (33)

Ketvirtadienio naktį į penktadienį Lietuvoje prasidėjo „iPhone 7“ prekyba. Pateikiame jums „Topo centro“ parengtą vaizdo apžvalgą.

Skaitytojas perspėja „Bitės“ klientus: planai įjungiami neatsiklausus (105)

Į DELFI kreipėsi skaitytojas, kuris skundėsi telekomunikacijų operatoriumi „Bitė Lietuva“.