Slapti restoranų triukai, apie kuriuos net nesusimąstote

 (25)
Vakarieniaujančiųjų srauto koordinavimas aktyvų vakarą restorane – nelengvas uždavinys. Ką daryti, jei kompanija tingiai gurkšnoja kavutę, o pašonėje jau laukia daugybė vakarieniauti pageidaujančių svečių? Kaip klientus tinkamai „iškrapštyti“ išvengiant skubinimo ir nemalonaus prašymo užleisti vietą kitiems klientams?
© Shutterstock

„The Independent“ pateikia keletą itin veiksmingų triukų, padėsiančių mandagiai siekti šio tikslo ir užtikrinti sklandų restorane vykstančių procesų įgyvendinimą. Vienas iš kelių Čikagoje veikiančių restoranų vadovų Gabe Garza pasakojo, kad restoranai būna apskaičiavę, kiek laiko turėtumėte praleisti prie staliuko jums dar nė neatvykus.

Pavyzdžiui, keturiems asmenims skirtas staliukas turėtų užtrukti 15 minučių ilgiau nei dviem asmenims skirtas staliukas, nors maisto ir gėrimų būna užsisakyta tiek pat. Restoranų versle tokia informacija neabejotinai yra itin svarbi.

Maža to, internetinės staliukų rezervavimo platformos, pavyzdžiui, „OpenTable“, suteikia galimybę restoranams numatyti, kiek laiko turėtų trukti darbai, skirti paruošti staliukus naujiems svečiams.

Kitas būdas, padedantis restoranams išvengti pernelyg ilgo lūkuriavimo prie geriausių staliukų – patiekti prie jų sėdintiems svečiams maistą greičiau. Taip klientas ne tik gauna geriausią įmanomą vietą restorane, bet ir kur kas trumpiau laukia savo patiekalo. Tai tarsi dvigubas laimėjimas.

Kalbant apie laiko kainą, G. Gaza atskleidė, kad restoranai kartais už papildomą gėrimą ar desertą paprašo pietaujančiųjų atlaisvinti staliuką ir pereiti prie baro. Tačiau visa tai daroma taip, kad svečiai to net nesupranta: „Mes iš tikrųjų sutelkiame dėmesį į tai, kad situacija valgomojoje zonoje būtų kontroliuojama svečiams to net nepastebint“, – aiškina G. Gaza.

Restoranų savininkai taip pat pastebėjo, kad svečiai mažiau linkę užsibūti tuo atveju, jeigu yra įsitaisę ne taip patogiai, dėl ko maitinimo įstaigose išaugo bendrų staliukų ir baro kėdžių be atlošų skaičius.

Taip pat restorano darbuotojai įvertins jus pagal pirmą užsakytą gėrimą – jeigu pradžioje užsakote butelį vyno, o ne kokteilius, tai rodo, kad jūsų vakarienė greičiausiai nebus tokia ištempta.

Kitas triukas, kurį naudoja restoranai – atėjus jums neduos desertų meniu, jį gausite tik tokiu atveju, jeigu vėliau patys paprašysite. „Neišprašote jų, tik apribojate tai, ką jie dar gali daryti“, – aiškina prestižinio restorano Anahaime (Kalifornijos valstija) padavėjas Cory Fierro. Žinoma, jeigu į restoraną atėję svečiai neužsisako deserto, dėl to restoranas gauna mažiau pajamų.

Ir nors gali susidaryti įspūdis, kad restoranams nerūpi neskubaus valgymo teikiamas malonumas, tačiau jeigu jums, kaip klientui, tai svarbu, visada yra galimybių kovoti su sistema: stenkitės ateiti valgyti vėliau ar iš pat pradžių pasakykite, kad ketinate ilgai pietauti.

Restorano darbuotojai tai supras. „Yra tokių klientų, kurie mėgaujasi menu pietauti, – pripažįsta G. Gaza, – ir mes norime jiems tai suteikti.“

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujos formos

Ekspertai įvardija priežastis, kodėl reikia vėdinti buto patalpas (4)

Po darbų grįžtate namo. Lauke – 17, namie – 19 laipsnių šilumos. Atsidarius langą, girdisi miesto triukšmas, tad norisi jį greičiau uždaryti. Kelios dienos ir priprantate prie tokio naminio klimato. Draugė nuolat šiek tiek pačiaudi: „Ne liga, praeis“, o jūs šnirpščiate nosį ir skundžiatės pavasario dulkėmis.

Kaip išsirinkti kokybiškus virtuvės baldus? (1)

Jei mėgstate gaminti, virtuvė bus vieta, kurioje lankysitės itin dažnai. Virtuvės baldai – vieni sudėtingiausių baldų, jie turi būti netik gražūs, bet ir funkcionalūs, ergonomiški ir žinoma ilgaamžiai.

Alyvos – išimtis Lietuvos augalų pasaulyje (4)

„Ši ir kita savaitė bus alyvų savaitės. Jų pilnos visos gatvės, jų galima rasti daugelyje kiemų ir ore tvyro alyvų kvapas“, – apie pražydusias alyvas kalba Mokinių neformaliojo švietimo centro Gamtos skyriaus vedėjas Almantas Kulbis.

Agronomas pataria: ką vertėtų atsiminti persodinant daigus į dirvą (5)

Šis pavasaris mus stebino kaip reta permainingais orais. Daugelis daržininkų nesilaikė įprasto sodinimo ritmo ir darbus dėl netikėtų snygio ar šalčio protrūkių atidėliojo.

110 kv. m buto interjerą kūrė du kartus: atnaujino viską, ką galėjo (15)

Keturių asmenų šeimos namus Vilniuje dizainerė Beata Senkevič kūrė derindama skirtingus stilius ir daiktus. Sena ir nauja, klasika ir modernas, ryškios spalvos ir geometriniai nespalvoti motyvai susilieja į vientisą paveikslą.