Visgi jei baiminatės investuoti į turinio rinkodaros strategiją, žinokite, kad esate toks ne vienas. Kodėl verta tam ryžtis?

1. Sugrįžtamumo dydis

Pirma, rinkodaros turinys turi aukštą investicijų grąžą iš dalies dėl to, kad jis daro įtaką daugeliui skirtingų sričių. Pamąstykime apie grąžos dydį čia: jei spausdinsite ir parduosite savo turinį daugelyje vietų, pamatysite kaip tai darys įtaką prekės ženklo matomumui, reputacijai, atvykstančiųjų srautui, klientų dalyvavimui, jų išlaikymui ir, žinoma, konversijoms bei klientų pritraukimui.

Išvardintos sritys sugrąžins Jums visus investuotus pinigus ir atlygins laiko sąnaudas, skirtas strategijai rengti. Taip pat Jūsų įplaukos bus padidintos dvigubai ar trigubai. Tai idealus būdas padidinti savo rinkodaros sąnaudų efektyvumą.

2. Didelė nauda kitoms strategijoms iškart

Turinio rinkodara nevyksta kokiame nors vakuume. Ji aktyviai veikia daugelį kitų rinkodaros strategijų, kuriose jūs net nedalyvaujate. Pavyzdžiui, nuolatinė turinio strategija padės pritraukti organiškesnį paieškos srautą, tuo pačiu suteikdamas Jūsų įmonei galimybę naudojantis pagrindiniais demografiniais duomenimis rodyti paieškos rezultatus Jūsų vartotojams.

Strategija taip pat gali įpilti papildomo kuro, idant geriau veiktų socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją, suteikianti jums vertingus atnaujinimus, kuriuos galite publikuoti savo pasekėjams. Tai taip pat įneš naujų pakitimų elektroninio pašto rinkodaros kampanijoje.

3. Terpių įvairovė

Šiandien yra daugybė turinio rinkodaros kampanijos terpių variantų ir paskirstymo kanalų. Jei jums nepatinka rašyti straipsnius, galite papildyti savo strategiją vizualizuodami ją, pavyzdžiui, infografika, video ar vaizdo konsultacijomis.

Jei Jums ir tai nepatinka, galite surengti video interviu ar naudoti tinklalaides (podcast‘us) savo prekės ženklui. Nėra beveik jokių apribojimų ką gali ir ko negali daryti su turinio rinkodaros kampanija. Svarbu, kad pasiūlytumėte kažką vertingo, ką Jūsų pasekėjai ir fanai galėtų panaudoti.

4. Konkurencinės galimybės

Turinio rinkodara yra konkurencingas pasaulis ir konkurencingumas auga kasdien. Dabar Jūsų artimiausi konkurentai jau gali būti įsitraukę į turinio rinkodaros strategijos kūrimą, pasinaudodami populiariausiomis temomis, įvykiais ir galimybėmis, kuriuos Jūs pražiopsote ar į kuriuos nesate pakankamai įsitraukęs.

Jei greitai pradedate investuoti į turinio rinką, šios galimybės vis dar bus prieinamos ir Jums, kopiančiam aukštyn, bus pagelbėta, o konkurentai ropšis iš paskos. Kuo daugiau laiko skirsite turinio rinkodarai, tuo didesnį konkurencinį pranašumą įgysite, todėl savo pozicijas padidinkite kaip galima greičiau.

5. Jokio nuostolio

Turinio rinkodara reikalauja laiko ir pinigų, tačiau galite patys pasirinkti, kaip ir kiek Jums investuoti. Apskritai, kuo daugiau laiko, pinigų ir pastangų įdėsite į kampaniją, tuo geriau jie atsipirks. Bet jei esate pradedantysis, galite investuoti tik į svarbiausius dalykus, idant sumažintumėte savo potencialius nuostolius.

Negalima taupyti darbo kokybės sąskaita – tik aukštos kokybės medžiagos turės teigiamą poveikį, tačiau investavimas tik į svarbiausius dalykus turėtų sumažinti jūsų nenorą anksčiau, o ne vėliau įsitraukti į turinio rinkodaros kūrimą.

Nėra tokios taisyklės, kuri sakytų, kad turite investuoti į turinio rinkodaros strategiją, ir, tiesą sakant, Jūsų verslas tikriausiai išgyvens ir be jos. Bet ar tikrai norite, kad jūsų verslas tik „išgyventų“, o ne klestėtų? Jei Jūsų konkurentai investuoja į rinkodaros strategiją, tai jie progresuoja greičiau negu Jūs.

Jei konkurentai elgiasi atvirkščiai, tada turite didelę galimybę daryti įtaką pramonei, iškeliant ir savo prekės ženklą. Atsisakydami investuoti į turinio rinką galite paaukoti milžinišką savo prekės ženklo naudojimo potencialą. Kuo ilgiau lauksite, tuo daugiau pralošite, todėl įsitraukite kuo greičiau – padidinkite savo potencialą!

„Daugybė verslininkų mano, kad turinio rinkodara jokios teigiamos įtakos jų pramonei nedaro. Tačiau kaip jie klysta! Galbūt galvojate, kad į turinio rinkodarą investuosite „kažkada“ arba Jūsų dėmesį patraukia kiti prioritetai. Tačiau akivaizdu, kad daug daugiau išlošite investuodami būtent į turinio rinkodaros strategiją, o delsdamas tik save nuskriausite.“ savo nuomone dalinasi „63 Wire Marketing“ direktorius, rinkodaros sistemų kūrėjas Romualdas Mačiulis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)