Judam kartu. Riebalų deginimo treniruotė

 (29)
Atėjus vasarai, susirūpinote savo linijomis? Geras ženklas, tačiau kad būtų rezultatas, reikalingas ir veiksmas. Tad šalia salotų dubenėlio vakarienei judamkartu.lt ir trenerė Indrė Lumšaitytė jums siūlo ir riebalų deginimo treniruotę, kuri turėtų pamažinti tą taip nemylimą riebaliukų sluoksnį pačioje netinkamiausioje vietoje.
Trenerė Indrė Lumšaitytė
Trenerė Indrė Lumšaitytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Kinų medicina: beveik visas ligas sukelia neigiamos emocijos (5)

Kinų medicina teigia, kad kiekvienas organas bei to organo energinis kanalas reguliuoja, atsako už tam tikrus jausmus. Kokie jausmai kokius susargdina organus? Kokį poveikį jausmams daro pažeisti energiniai kanalai? Atsakymai – Klaipėdos universiteto Orientalistikos centro vadovės humanitarinių mokslų daktarės Aletos Chomičenkienės knygoje „Rytų medicinos pradmenys arba Kelias be pabaigos“. Knygą išleido Klaipėdos universiteto leidykla. Skaitykite ištrauką.

Turėtumėte tai žinoti: 11 melų apie maistą (38)

Šiuo metu sklinda daug klaidingos informacijos apie mitybą. „Authority Nutrition“ pateikia blogiausius pavyzdžius, bet tai tik maža dalis. Pateikiame 11 didžiausių melų, mitų ir klaidingų įsitikinimų apie mitybą.

Veganai ir vegetarai – kas jie ir kuo jie skiriasi? (33)

Vis dažniau sutinkame žmonių, kurie atsisako mėsos, vadina save vegetarais arba veganais. Tai du vis labiau populiarėjantys mitybos režimai ir net gyvenimo filosofijos. 2012 m. Amerikoje 5 proc. gyventojų sudarė vegetarai ir 2 proc. veganai. Lietuvoje vegetarizmas, o ypač jo rūšis veganizmas, sparčiai populiarėja, tad pabandykime išsiaiškinti, kas gi tai.

Ką reikėtų žinoti renkantis kūno prausiklį (3)

Kasdieniai grožio ritualai padeda ne tik puoselėti švelnią ir minkštą odą, bet ir atsipalaiduoti po sunkios dienos ar pasisemti energijos naujam rytmečiui. Pasirodo, svarbu mokėti išsirinkti ne tik tinkamą kūno kremą ar losjoną, bet ir odai labiausią tinkantį prausiklį, kurių šiandien tikra gausybė.

V. Kurpienė: sveikai maitintis nei brangu, nei sudėtinga (10)

Lietuviai visada mėgo gerai, sočiai ir skaniai pavalgyti, deja, tokie valgymo įpročiai dažnai net labai greitai atsiliepia sveikatai. Pasak sveikos mitybos specialistės Vaidos Kurpienės, kaip viena pagrindinių priežasčių, kodėl nesistengiama sveikai maitintis, įvardijamas lėšų trūkumas – esą, sveikai maitintis yra per brangu ir per sudėtinga. Nebūtina vaikytis ant pakuočių užrašytų kodinių žodžių „natūralu“, „organiška“ ar „ekologiška“, kadangi subalansuoti mitybą galima ir pasirinkus paprastus, visiems puikiai pažįstamus produktus, kuriuos su malonumu valgys ir vaikai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.