Judam kartu. Riebalų deginimo treniruotė

 (29)
Atėjus vasarai, susirūpinote savo linijomis? Geras ženklas, tačiau kad būtų rezultatas, reikalingas ir veiksmas. Tad šalia salotų dubenėlio vakarienei judamkartu.lt ir trenerė Indrė Lumšaitytė jums siūlo ir riebalų deginimo treniruotę, kuri turėtų pamažinti tą taip nemylimą riebaliukų sluoksnį pačioje netinkamiausioje vietoje.
Trenerė Indrė Lumšaitytė
Trenerė Indrė Lumšaitytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Registruoti (0) Anonimiški (29)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Savižudybės riziką parodo pokyčiai smegenyse

Kaip galima numatyti savižudybės riziką? Juk ne kiekvienas, mąstantis apie tai, garsiai kalba, pasidalina mintimis su artimaisiais ar draugais. Juk ne kiekvienas, ketinantis pakelti ranką prieš save, bent truputį išduoda savo ketinimus. Pasirodo, suicidinėmis mintimis gyvenančiųjų smegenyse vyksta ryškūs pokyčiai. Ir nors mokslininkams dar sunku įvardinti, kaip tie objektyviai įvertinami pokyčiai gali prisidėti prie suicidinių minčių turinčio asmens identifikavimo ir pagalbos rankos ištiesimo jam, šiokia tokia teigiama pradžia jau yra.

Amžinas klausimas: kiek mums iš tikrųjų reikia valgyti mėsos? (71)

Apie mitybą šiuo metu galima prisiskaityti įvairiausių nuomonių ir teiginių, kurie dažnai tiesiog prieštarauja vienas kitam. Vienas iš jų – kiek gi iš tikrųjų mums reikia valgyti mėsos, žuvies, pieno produktų? Sveika tai ar nesveika? Kaip gi nepasimesti šioje informacijos jūroje?

Vaistai šalia mūsų: natūralus antibiotikas, veiksmingai kovojantis su supervirusais (13)

Pasaulyje daugėja supervirusų, tokių kaip meticilinui atsparus Staphylococcus aureus (MRSA). Deja, jie tampa vis atsparesni vaistams, kurie anksčiau buvo prieš juos veiksmingi. Tad užpuolus mikroorganizmams, pravartu atsigręžti į natūralias antibakterines priemones – jos ne tik veiksmingos, bet ir saugios, nes praktiškai neturi šalutinio poveikio.

Dietologė: ką ir kaip valgyti ir nesijausti kaltam (2)

Lietuviai apie maistą mėgsta pakalbėti ne mažiau nei prancūzai ar italai. Vis dėlto dažnas save labiau peikia ir riboja nei galvoja apie valgymo malonumą. „Normalu yra valgyti ir nesijausi kaltam. Retkarčiais suvalgyti daugiau nei įprasta arba per mažai yra normalu“, – sako privačios ligoninės ir poliklinikos „Kardiolita“ gydytoja dietologė Eugenija Časaitytė.

Patarimai, kaip visiems laikams atsikratyti pleiskanų (48)

Turbūt kiekvienas žinome kaip neestetiškai pleiskanomis nusėti pečiai. Tačiau kokios jų atsiradimo priežastys ir gydymo būdai – žino ne visi.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.