Judam kartu. Riebalų deginimo treniruotė

 (29)
Atėjus vasarai, susirūpinote savo linijomis? Geras ženklas, tačiau kad būtų rezultatas, reikalingas ir veiksmas. Tad šalia salotų dubenėlio vakarienei judamkartu.lt ir trenerė Indrė Lumšaitytė jums siūlo ir riebalų deginimo treniruotę, kuri turėtų pamažinti tą taip nemylimą riebaliukų sluoksnį pačioje netinkamiausioje vietoje.
Trenerė Indrė Lumšaitytė
© judamkartu.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Pietų pertrauka: specialistai pataria, kaip ir ką valgyti (2)

Dalis dirbančiųjų per pietų pertrauką neina į viešojo maitinimo įstaigas ir renkasi savo atsineštą maistą. Sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė pabrėžia, kad skubant valgyti darbe prie kompiuterio – prastas sumanymas. Anot jos, būtina skirti laiko sąmoningam valgymui.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų (18)

Jei kada užsidėjusios liemenėlę pastebėjote odos perteklių tarp rankos ir krūties, prisiminkite, kad toli gražu nesate tokia viena, todėl nėra jokios priežasties liūdėti.

Per skystas kraujas. Ką tai reiškia?

Klausimas. Mano dukrai padarius bendrą kraujo tyrimą nustatė, kad žemas hemoglobinas ir per skystas kraujas. Ar gali būti per skystas kraujas dėl žemo hemoglobino? Jurgita.

Imunitetui stiprinti – ypatinga spanguolių tyrė (4)

Ne tik skani, bet ir sveikatai labai naudinga spanguolių tyrė su česnakais ir medumi – tikra vitaminų bomba.

Kaip atpažinti žmogaus gyvybei pavojingą būklę

Susirgti ūmine liga ar susižaloti gali bet kas, bet kada ir bet kur: gatvėje, darbovietėje ar namuose. Todėl labai svarbu atpažinti pavojingą būklę, įvertinti situaciją ir greitai priimti teisingus neatidėliotinus sprendimus, kurie gali išgelbėti gyvybę. Sugaištas laikas gali būti lemiamas nukentėjusio žmogaus gyvybei ar sveikatai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.