Judam kartu. Riebalų deginimo treniruotė

 (29)
Atėjus vasarai, susirūpinote savo linijomis? Geras ženklas, tačiau kad būtų rezultatas, reikalingas ir veiksmas. Tad šalia salotų dubenėlio vakarienei judamkartu.lt ir trenerė Indrė Lumšaitytė jums siūlo ir riebalų deginimo treniruotę, kuri turėtų pamažinti tą taip nemylimą riebaliukų sluoksnį pačioje netinkamiausioje vietoje.
Trenerė Indrė Lumšaitytė
Trenerė Indrė Lumšaitytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Anticeliulitinė treniruotė

Atėjus pavasariui labai susirūpiname savo figūra, nes tenka lįsti iš žieminių drabužių. O kaip bus vasarą? Kad nebūtų gėda apsivilkti maudymosi kostiumėlį, siūlome jautį už ragų griebti jau dabar ir pasirūpinti savo linijomis. Celiulitui - ne.

Patarimai dirbantiems prie kompiuterių: kaip teisingai įsirengti darbo vietą? (2)

Tyrimai rodo, jog išsivysčiusiose Vakarų šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje, vos 5 proc. žmonių populiacijos gyvena aktyvų gyvenimą, t. y. bent 30 min. per dieną užsiima aktyvia fizine veikla. O likę 95 proc. didžiąją dienos dalį praleidžia statiškose būsenose.

10 požymių, kad jūsų kūnui trūksta vandens (4)

Du trečdalius žmogaus organizmo sudaro vanduo, todėl be jo mes negalime išgyventi ilgiau kaip 72 valandas. Išties vandens reikia kiekvienai mūsų kūno daliai, organui, audiniui ir ląstelei.

Iškrovos dienos atgyveno, dabar ant bangos – įkrovos dienos (11)

Įkrovos dienos tampa madingos. Anksčiau buvo kalbama tik apie iškrovos dienas, apie jas esu išsamiai parašiusi e-knygoje. Tuo tarpu šiais metais vis dažniau užsimena apie įkrovas (angl. cheat day).

G. Liaudanskas – Svaras: plaukti išmokau, kai buvau išmestas iš valties (6)

400 metrų. Tokį atstumą be sustojimo turi nuplaukti kiekvienas suaugęs žmogus, jeigu jis iš tikrųjų moka plaukti. Šį Europos šalyse vyraujantį neformalų standartą nurodo Lietuvos plaukimo federacija (LPF). Vargu, ar 400 metrų nuplaukti pajėgia visi Lietuvos žmonės, tačiau Gabrieliui Liaudanskui – Svarui ši distancija lengvai įveikiama. Šiandien jis dalinasi savo plaukimo istorija.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.