Bikini: atrodykime nepriekaištingai

Atėjo metas užsivilkti maudymosi kostiumėlį ir eiti į paplūdimį, o Jūs nepatenkintos savo sėdmenų forma ar dydžiu? Tuščiai nesigraužkite, o jau šiandien pat pradėkite mankštintis. Mūsų rekomenduojami pratimai padės sustiprinti sėdmenų raumenis ir jie įgaus dailią ir patrauklią formą.
1. Kojos atvedimas atgal
Pradinė padėtis_1

Pradinė padėtis: stovėdamos už kėdės kairėje jos pusėje, pakelkite kairiąją koją ir sulenkite ją, pasukdamos ją šonu ir atremdamos pėdą į dešinę koją.

Pratimas_1a

Kad neprarastumėte pusiausvyros, laikykitės dešine ranka už kėdės atramos. Iš lėto sulenkite dešinį kelį, nugara tiesi, pilvo preso raumenys įtempti (1a).

Pratimas_1b

Įtempkite sėdmenų raumenis ir atmeskite pasuktą koją į šoną atgal (1b). (Dabar kairės kojos pėda jau nebelies dešinio kelio. Grįžkite į pradinę padėtį. Padarykite 12 - 14 pakartojimų. Pratimas stiprina sėdmenų raumenis.

2. "Kregždutė"

Pradinė padėtis_2

Pradinė padėtis: kairysis kelis pakeltas klubų aukštyje, pėda lengvai liečia kairį kelį, nugara tiesi.

Pratimas_2

Įtempdamos sėdmenų raumenis, lėtai pasilenkite ties klubais į priekį, tuo pat metu ištiesdamos kairę koją atgal taip, kad liemuo ir koja būtų vertikalioje linijoje su grindimis (2). Būdamos šioje padėtyje sutraukite sėdmenis ir išbūkite 5 sekundes.

Padarykite 8 šio pratimo pakartojimus. jis stiprina sėdmenų raumenis.

3. Jungtis

Pradinė padėtis - kaip ir praeitame pratime.

Pratimas_3a

Liemuo ir nugara tiesiai. Sulenkite kairį kelį, nejudindamos klubų ir pasukite į šoną (3a). Įtempkite sėdmenų raumenis ir, ištiesdamos koją, atmeskite ją atgal. Darydamos šį judesį išlikite tiesios (3b).

Pratimas_3b

Įtempkite raumenis ir išlikite šioje pozoje 5 sekundes arba atlikite savotišką "sūpuoklių" judesį: dar 4 kartus pakelkite koją dar labiau atgal. Paskui sulenkite kelį ir sugrįžkite į pradinę padėtį.

Padarykite 8 - 12 šio pratimo pakartojimų. Jis stiprina sėdmenų raumenis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Braškės: kokias pirkti, kaip laikyti ir originaliai paruošti (2)

Mėgstamiausia vasaros uoga sugrįžo. Vasarą galima vadinti „braškių sezonu“, mat šios uogos džiugina mus iki pat rugpjūčio. Viskas, ką turime žinoti apie braškes, aprašyta womenshealthmag.com.

Blogos naujienos mėgstantiems sūrį (94)

Mokslininkai nustatė, kad sūryje yra tų pačių cheminių medžiagų, kurios aptinkamos priklausomybę sukeliančiuose narkotikuose, rašo independent.co.uk.

Tarptautinė jogos diena Lietuvoje paminėta masiškai atliekant medžio pozą (5)

Trečius metus iš eilės Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, buvo minima Tarptautinė jogos diena.

Knarkimas – ne aplinkinių problema (3)

Apie knarkimo problemas knarkiantieji dažniausiai sužino iš aplinkinių, išgirdus jų nusiskundimus dėl sukelto triukšmo miego metu. Kaip nerizikuoti savo ir artimųjų poilsiu?

Bauginanti naujiena pamėgusiems kokosų aliejų (128)

Kai tai perskaitysite, kils noras išmesti turimą kokosų aliejų. Amerikos širdies asociacija išplatino naują ataskaitą, kurioje patariama žmonėms nenaudoti šios rūšies aliejaus, rašo womenshealthmag.com.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.