„Šis seminaras – puiki galimybė aptarti svarbiausius saugaus eismo iššūkius ir jų sprendimo būdus. Europos šalys labai stengiasi, kad iki 2020-ųjų aukų skaičius keliuose, palyginti su 2010 metais, būtų sumažintas perpus. Esu įsitikinęs, kad raktas į sėkmę, mažinant aukų skaičių keliuose, yra kompleksinė veikla: eismo dalyvių švietimas, skatinimas elgtis atsakingai, kontrolė, infrastruktūros tobulinimas ir automobilių parko būklė“, – pabrėžė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Susitikimo dalyviai, aptardami geriausios praktikos, mažinant žūčių skaičių Europos keliuose, pavyzdžius, susidomėjo Prancūzijoje įdiegta automatine greičio matavimo sistema, integruota į kitas eismo kontrolės ir reguliavimo sistemas.

„Prancūzijos pavyzdys byloja, kad brangus šiuolaikinių informacinių eismo kontrolės priemonių įdiegimas yra ne išlaidos eismo saugai užtikrinti, o investicija. Apskaičiuota, kad investuotas vienas euras atsiperka dešimčia eurų, kai kalbame apie skaudžių nelaimių keliuose metu patirtus nuostolius“, – sakė Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis.

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informavo planuojanti įdiegti automatinę pažeidimų kontrolės sistemą magistralėje „Via Baltica“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (109)