„Dauguma jų (odometrų) yra koreguoti, nes to reikalauja mūsų rinka, mūsų žmonės. Visi tą supranta ir žino, ir apgaudinėja save bei kitus. Tiesa, visi supranta, kad tokia yra rida yra nereali, tačiau tokia yra rinka, tokia yra mada ir tai yra atliekama“, – sako automobilių elektronikos ekspertas Pranas.

Jo teigimu, automobilių ridos klastotojai prisitaiko prie žmonių poreikių.

„Ta kartelė vis auga su metais ir automobilių amžiumi. Prieš porą-trejetą metų būdavo taip, kad jeigu automobilis yra šešių metų ir jo rida – 200 tūkst. km, į jį niekas nežiūrėdavo, ridą reikėdavo koreguoti iki 150 tūkst. Dabar žmonės pradeda labiau savimi ir kitais tikėti, todėl rida yra artinama prie esamos“, – kalbėjo pašnekovas.

Teigiama, kad atsukus odometrą iki reikiamos ribos, už automobilį galima gauti iki 20 proc. daugiau, o ši procedūra kainuoja nuo 10 iki 500 eurų. TV laidos „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite apie tai, kokias bausmes seimūnai ruošia „kilometrų vagims“ ir kokia atsakomybė už tai tenka užsienio šalyse.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (302)