Šis įstatymas buvo priimtas dar pernai birželio mėnesį ir iškart sukėlė daug audringų diskusijų. Įstatymas įsigaliojo nuo 2015-ųjų pradžios ir dabar galioja visiems, išskyrus daugiau nei dviejų metų stažą turintiems B kategorijos vairuotojams.

„Pagrindinės priežastys buvo gana paprastos: sutikite, kad niekas nenorėtų važiuoti su autobuso vairuotoju, kuris yra šiek tiek neblaivus. Arba niekas nenorėtų, kad pavojingus krovinius vežantis sunkvežimio vairuotojas būtų irgi šiek tiek neblaivus. Man atrodo, kad nekyla abejonių, kad tokie vairuotojai visais atvejais prie vairo turi būti blaivūs“, – sakė Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis.

Praėjusiais metais dėl neblaivių vairuotojų kaltės žuvo 45 eismo dalyviai, o tai yra labai daug, atsižvelgiant į tai, kad Lietuvoje nuolat vyksta reidai, siekiant išaiškinti neblaivius vairuotojus. Tad kyla klausimas – gal reikia visiems vairuotojams pritaikyti 0 promilių įstatymą?

„Šiemet bus stebimas 0 promilių pakeitimų efektyvumas, ar vairuotojai tapo drausmingesni, ar paiso to reikalavimo, ir po metų bus grįžtama prie šio klausimo. Koks sprendimas bus priimtas dar sunku pasakyti, tačiau kaip ir minėjau, šiais metais bus stebima, o kitais bus kažkokie svarstymai dėl 0 promilių visiems vairuotojams“, – sakė V. Pumputis.

TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete žiūrėkite, kokias dar keturias priemones iš Skandinavijos šalių planuojama pritaikyti Lietuvoje kovojant su išgėrusiais vairuotojais.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (268)