Rusų inžinierių nesustabdysi: naujas monstras „Burlak“ turi ambicingų planų

 (210)
Prisimenate įspūdingos išvaizdos visureigį „Sherp“? Tą keistą rusų sumanytą bekelės transporto priemonę, kurią iš pirmo žvilgsnio dėl vienokių ar kitokių priežasčių pamilsta visi be išimties. Tą, kuri primena vilkiko ir tanko hibridą, rašo „Autoevolution“.

Keli prie abejingų nepalikusio „Sherp“ kūrimo prisidėję entuziastai pamanė, kad galima sukurti dar vieną panašią transporto priemonę – panašią, tačiau kitokią. Rezultatas? Monstras, vardu „Burlak“. Nors iš išorės jis ir neatrodo toks mielas kaip „Sherp“, panašu, kad važinėtis juo gali būti ne mažiau smagu.

Tiesą sakant, visos Rusijoje pagamintos transporto priemonės yra nepakartojamos ir įspūdingos: visos be išimties gali pasigirti rimtais trūkumais, kurie, tiesą sakant, ir lemia jų išskirtinumą.

Kartais atrodo, kad šias transporto priemones iš visko, kas pasitaikė po ranka, surinko grupelė atsitiktinai vienoje vietoje atsidūrusių vyrukų, tarsi neturėjusių jokio konkretaus veiksmų plano – jie turėjo šiokią tokią bendrą viziją, tačiau neturėjo žalio supratimo, kaip ją įgyvendinti.

Tokie dalykai ten, kur už idėją ir gamybą svarbesni biudžeto klausimai, nebevyksta. Kitaip tariant, Vakaruose viskas visiškai kitaip.

„Burlak“ kūrėjų planai gana ambicingi. Na taip, tai tik metalo gabalas, keistos išvaizdos transporto priemonė, tačiau jos kūrėjai norėtų ja pasiekti patį Šiaurės ašigalį. Ir tai dar ne viskas: jie norėtų, kad tai būtų pirmoji tokia pasaulyje savarankiška transarktinė ekspedicija automobiliu.

Atsižvelgiant į faktą, kad pastaruoju metu sąvoka „savarankiškas automobilis“ kartojama praktiškai ant kiekvieno kampo, greičiausiai šiek tiek sunerimote. Nerimauti neverta – šiuo atveju apie „Burlak“ be vairuotojo, laimei, nekalbama.

Palikti šią transporto priemonę be vairuotojo būtų tikras absurdas vien jau dėl to, kad ji tam tikra prasme primena namus. Joje netgi įrengtas dušas ir maža virtuvėlė. Be to, „Burlak“ sukonstruotas taip, kad nekiltų didesnių problemų bandant patekti prie jo variklio ir kitų sistemų.

Juk niekas nenorėtų gaišti laiko darbuodamasis su visrakčiu, kai spaudžia nesuvokiamo baisumo speigas, ar ne?

Aleksejus Makarovas, žmogus, sumąstęs Automobilinę transarktinę ekspediciją, norėtų Šiaurės ašigalį pasiekti dviem „Burlak“ automobiliais – jais ir grįžti. Šiuo atveju žodis „savarankiškas“ reiškia ne ką kitą, o bandymą apsieiti be iš lėktuvų numetamų atsargų siuntinių. Belieka išradėjams palinkėti sėkmės ir laukti pranešimų iš ašigalio.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Laisva pavara

Šiemet bus išrinktas 20-tasis „Metų automobilis“ (1)

Lietuvos žurnalistų autoklubo vertinimo komisija šiemet įvardins 20-ąjį, jubiliejinį „Metų automobilį 2017“. Tai įvyks gruodžio 10 d., konkurso, kuriam jo organizatoriai jau pradėjo rengtis, finaliniame vakare, rašome pranešime žiniasklaidai.

600 motociklininkų apvažiavo žemę penkis kartus (6)

Savaitgalį į kelius išvykę kultūrinio, pažintinio bei masiškiausio motociklininkų renginio po visą Lietuvą „Ryterna modul Mototurizmo ralis“ dalyviai per vieną dieną vienu metu apvažiavo Lietuvą visais kelias ir taip ją suvienijo. Motociklininkai keliavo per kultūros paveldo, istorinius objektus tam, kad pažintų Lietuvą, jos istoriją, žmones, jų šiandieną, taip pat parodytų visuomenei, kaip svarbu visa tai žinoti, kuriant savo šalies ateitį.

Lietuvių studentų kuriama formulė sėkmingai debiutavo tarptautinėse varžybose (2)

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) į komandą susibūrę jaunieji inžinerijos entuziastai kuria tai, kas Lietuvoje dar nekurta – elektrinį studentų formulės automobilį. Studentų formulė yra lenktynių klasės sportinis automobilis, kuris turi atitikti itin griežtus techninius ir saugumo reikalavimus. Šie automobiliai nedaug atsilieka ir nuo profesionalių „Formulės-1“ bolidų.

Kanadoje žmonėms su negalia pristatyti visureigiams nenusileidžiantys vežimėliai (1)

Seniau jie galėdavo išvažiuoti, geriausiu atveju, iki vaistinės ar maistų prekių parduotuvės, tačiau, panašu, kad netrukus situacija akivaizdžiai pasikeis – žmonėms su negalia bus nebebaisūs net ir tokie iššūkiai kaip pasivažinėjimas miško takeliais ar bekele.

Jubiliejinės geriausiojo vairuotojo paieškos prasideda (1)

Šiandien, kiek anksčiau nei įprasta, paskelbta dalyvių registracija į rugsėjo 3-ąją startuojantį tradicinį konkursą „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“, kuris jo rengėjams ir dalyviams neeilinis, jau penkioliktasis renginio istorijoje.
Facebook draugai