Įmonės „Volvo Cars“ atstovai įsitikinę, kad, nepaisant neišvengiamo elektromobilių bumo, standartiniams ir iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams galimybės tikrai neužsivers. Degimo variklis ir toliau liks į ilgas keliones dažnai vykstančių pirkėjų prioritetu.
Asociatyvi nuotr.
© Jurgis Paplaitis

Švedijos automobilių gamintojas, dagiausia dėmesio šiuo metu skiriantis elektrinių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių projektams, patvirtino, kad pirmasis iš „Volvo Cars“ gamyklos į pasaulinę rinką išriedėsiantis elektromobilis bus 40 serijos gabaritų modelis, rašoma portale „ET Auto“.

2017 metų balandį „Volvo Cars“ patikino, kad pirmasis elektra varomas automobilis bus gaminamas Kinijoje. Prekyboje jis turėtų pasirodyti 2019 metais.

Per interviu svetainei „Digital Trends“ „Volvo Cars“ viceprezidentas Henrikas Greenas sakė: „Pirmojo elektromobilio modelio konstrukcija bus kuriama CMA (kompaktinės modulinės konstrukcijos „Compact Modular Architecture“) platformos pagrindu, taigi, tai bus 40 serijos gabaritų modelis. Jis bus pritaikytas viso pasaulio rinkoms. Apie jo išvaizdą kalbėti kol kas neketiname. Pasakysiu tik tiek, kad ji bus labai naujoviška.“

Įmonė taip pat tikisi, kad pavyks elektrifikuoti visą siūlomą asortimentą, įskaitant ir didelių gabaritų SPA („Scalable Product Architecture“) platforma pagrįstus automobilius, kitaip sakant, 60 ir 90 serijų modelius. SPA pagrindu „Volvo“ kuria ir vien elektra varomą modelį. Modernizuodama automobilių su benzininiais degimo varikliais modelius Švedijos įmonė ketina pasiūlyti atitinkamas iš tinklo įkraunamų hibridų versijas.

Praeitą savaitę vykusiame aukščiausiojo lygio susitikime „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius Hakanas Samuelssonas perskaitė pranešimą apie naują įmonės verslo modelį, į kurį įtrauktos ir elektromobilių gamybos strategijos. Pasak įmonės vadovo, taikant numatytą modelį tikrai pavyks palyginti greitai prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų.

„Pripažįstame, kad vidaus degimo varikliams teks susidurti su tam tikrais apribojimais ir visuomenės trokštamų pokyčių metamais iššūkiais. Dėl šios priežasties, mąstydami apie elektrifikaciją, keliame sau išties ambicingus tikslus. Mūsų indėlis ne tik padės sumažinti žalą aplinkai, bet ir padidins žmonių gerovę bei saugumą. Beje, neketiname pamiršti ir ekonominės naudos“, – kalbėjo H. Samulssonas.

Nepaisant su elektromobilių gamyba susijusių užmačių, įmonė neketina atsisakyti ir standartinių bei iš tinklo įkraunamų hibridų, kurie taip pat turėtų rasti savo nišą.

„Volvo Cars“, kaip ir daugelis pasaulio automobilių gamintojų, mano, kad 2019–2020 metai bus idealus laikotarpis imtis tokių pasaulinių rinkų kaip Kinija užkariavimo, siūlant vis daugiau elektromobilių. Pavyzdžiui, „Audi“, taip pat paviešino planus iki 2020 metų pristatyti net tris elektra varomas transporto priemones.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (9)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Į Lietuvą atvežtas riboto leidimo „Range Rover Velar“ (1)

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus jau pasiekė pirmieji visureigiai „...

Automobilių gamyboje – nauja aukso kasykla (14)

Autonomiški automobiliai gali drastiškai sumažinti aukų keliuose skaičių, apkarpyti suvartojamų...

„Volkswagen“ planuose – naujo koncepcinio namo ant ratų „California XXL“ debiutas (5)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ paruošė naujieną ilgų kelionių gerbėjams....

Užpatentuotas avarijos atveju suminkštėjantis automobilis (1)

Jeigu tikėtume ekspertais, autonomiški automobiliai iš esmės turėtų būti saugesni, nes nedaro...

Top naujienos

Vilniaus centre ant vejos nakvoja nuo sekmadienio: užsienio darbininkai pateko į nepavydėtiną padėtį (72)

Jau kelias dienas vilniečiai parkelyje prie Prancūzijos ambasados atkreipė į neįprastą...

Siūbuojantis Vilniaus tiltas įvarė siaubo: manė, kad jis sugrius

Vingio parko tiltas ne juokais išgąsdino žmones, kai po didžiulio Robbie Williamso koncerto...

Populiariausioje Barselonos gatvėje sunkvežimis rėžėsi į minią nuolat pildoma (25)

Turistų pamėgto Ramblos rajono pagrindinėje gatvėje Barselonoje, į žmonių minią įvažiavo...

R. Karbauskis nusitaikė į draudimą išlaidauti: dėl to išvažiuoja dešimtys tūkstančių (206)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Karbauskis krizės metu priimtus...

Kauno oro uosto direktorius: liūdime (42)

Po mėnesį trukusių rekonstrukcijos darbų atsidarius Vilniaus oro uostui, Kauno oro uosto...

G. Kirkilas sugalvojo planą koalicijai su „valstiečiais“ gelbėti (21)

Socialdemokratų partijos vicepirmininkas Gediminas Kirkilas inicijuoja partijos susitarimą su...

Odesoje atostogaujantys lietuviai kelia pavydą paprastiems miesto gyventojams (110)

Apsilankius Ukrainos atostogų rojumi vadinamoje Odesoje ne visiems patinka. Priklauso, kiek jūs...

G. Landsbergis vienoje srityje jau aplenkė senelį (530)

Konservatorių lyderiui Gabrieliui Landsbergiui per metus pavyko nemenkai sustiprinti savo...

D. Trumpo retorika sukėlė nerimą ir Pentagonui (11)

Praėjus vos kelioms dienoms po JAV prezidento Donaldo Trumpo ugningo pareiškimo apie galimą karinę...

Meilės kaina: A. Valentaitė neteko brangenybių už 140 tūkst. eurų atnaujinta 14.50 val. (472)

Viena garsiausių Lietuvos manekenių Asta Valentaitė prarado įvairių brangenybių už daugiau...