Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, naujasis „NP300 Navara" yra visapusiškai atnaujinta versija, išsiskirianti tvirta važiuokle su pritaikytomis inžinerinėmis naujovėmis, kurios užtikrino geresnes važiavimo charakteristikas ir didesnį funkcionalumą. Taip pat naujasis modelis turi nemažai „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke" genų – jis pasižymi lengviesiems automobiliams būdingu dizainu, komfortu ir kokybe, taip pat pirmąkart klasėje pasirodančiomis technologijomis.

Važiavimo savybės ir valdymas

Siekdami padidinti automobilio komfortą, bet nesumažinti pravažumo bekelėje „Nissan" inžinieriai „Double Cab" modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri užtikrino komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą. Be to, ji yra 20 kg lengvesnė už ankstesniąją lakštinių lingių pakabą.

„King Cab" modeliuose montuojama gerokai patobulinta lakštinių lingių pakaba. Naujoji versija ne tik 7 kg lengvesnė už senąją, bet ir dėl atnaujintos pakabos 3,1 proc. padidėjo „King Cab" užvažiavimo kampas ir sumažėjo išorinio triukšmo lygis.

Naujos technologijos ir šiuolaikinis salonas

Naujajame modelyje bus sumontuota ir dažniausiai tik lengvuosiuose automobiliuose sutinkama saugos įranga – aplinkinio vaizdo ir priekinė avarinio stabdymo sistemos (FEB), pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos (HDC ir HSA), taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.

Iš pagrindų atnaujintame automobilio salone sumontuotas naujas prietaisų skydelis, kuris suteikia didesnės erdvės pojūtį, taip pat siūlomos ergonomiškesnės priekinės sėdynės su stuburo atrama, kurios buvo sukurtos naudojant NASA technologiją.

„King Cab" ir „Double Cab" modelių įrangos sąraše yra dviejų zonų klimato kontrolės sistema, nauja galinė kabinos vėdinimo sistema ir naujo dizaino komfortiškos sėdynės.

Išorės dizainas

Specialiai Europos rinkos reikalavimams ir poreikiams patenkinti sukurtam ir Europoje gaminamam „NP300 Navara" pikapui būdingas tvirtas ir sportiškas dizainas, sukuriantis dinamiško bei ryškaus automobilio įvaizdį. Charakteringos „Nissan" V formos radiatoriaus grotelės ir bumerango formos LED dieniniai žibintai yra skiriamieji „Nissan" dizaino elementai.

Naujasis „NP300 Navara" 2,3 l dCi variklis yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką, o jo taršos ir degalų sąnaudų rodikliai yra mažiausi savo segmente. Automobiliams siūlomi 118 kW ir 140 kW galios agregatai, kurių galingesnė versija komplektuojama su dviem turbokompresoriais. Ši technologija pirmą kartą panaudota pikapų sektoriuje ir lemia ypač mažas eksploatacines išlaidas ir ženkliai mažesnį CO2 kiekį.

Naujausios kartos modeliai bus komplektuojami su dviejų arba keturių varančiųjų ratų sistema, kuri pasižymi ankstesnės kartos sistemai būdingais privalumais ir užtikrina patikimą sukibimą važiuojant nelygiu paviršiumi. Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.

Naudingoji apkrova ir velkamoji galia

Kadangi pikapų savininkams automobilis dažniausiai yra ir darbo priemonė, buvo dar labiau padidintos „NP300 Navara" modelių pakrovimo ir vilkimo galimybės. Dabar naudingoji apkrova yra didesnė nei 1 tona, o velkamoji galia siekia 3500 kg.

Krovinių platforma – dar viena erdvė, kurioje „Nissan" pritaikė savo naujoviškus sprendimus, t. y. garsiąją „C-channel" krovinių tvirtinimo sistemą. Tvirti krovinių fiksavimo kanalai kabinos pertvaroje ir bortų kraštuose atveria lanksčias krovinių gabenimo galimybes ir leidžia saugiai transportuoti pažeidžiamus krovinius, o „C“ raidės formos kanaluose esančiais fiksatoriais galima lengvai ir patikimai pritvirtinti bet kokios formos daiktus.

Taip pat naujojo „Double Cab" modelio krovininė dalis yra 67 mm ilgesnė už ankstesniąją versiją. Tai ilgiausia krovininė dalis pikapų segmente, kurios ilgis siekia 1578 mm („King Cab" – 1788 mm).
Europos rinkoje naujasis „NP300 Navara" debiutuos rugsėjo 15 d. Frankfurte vyksiančioje automobilių parodoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)