Rinkai bus pasiūlyti keturi skirtingo ilgio ir trys skirtingo aukščio naujojo „Opel Movano“ variantai su keliomis važiuoklės ir kabinos versijomis (priklauso nuo automobilio paskirties).

Modulinė platforma sukurta kartu su „Renault“, bus galima rinktis furgoną su priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais. Bendrasis automobilio svoris buvo padidintas iki 4,5 t, krovinio svoris gali siekti iki 2,5 t.

Skirtingų modelių krovinio skyriaus galimi stogo aukščiai bei talpa geriausi automobilių klasėje: krovinio ilgis gali būti iki 4,4 m, o tūris – iki 17 m³ (L4H3 versijose).

Naujojo „Opel Movano“ kabinoje bus gausu praktiškų priedų: reguliuojamos sėdynės, nustatomos keliomis padėtimis, vairuotojo konsolės padėtis pagerinta taip, kad vairuotojas nepavargtų per ilgas keliones, puikus matomumo laukas. Gausi standartinė įranga pasižymi naujovėmis, pavyzdžiui, šviesos automatiškai pasisuka posūkio kryptimi, centrinę sėdynę galima sulankstyti į stalviršį, yra mobilus nešiojamojo kompiuterio staliukas.

Naujos kartos keturių cilindrų dyzelinis „common-rail“ variklis (2,3 l CDTI) bus siūlomas trijų skirtingų galių: 100 AG/285 Nm, 125 AG/310 Nm ir 150 AG/350 Nm. Visi varikliai atitinka „Euro 4“ ir „Euro 5“ normas. „Euro 5“ technines charakteristikas atitinkantis variklis yra su žalingų dyzelino dalelių filtru. Visi trys varikliai standartiškai montuojami su 6 pavarų dėže, o du galingiausi variantai gali būti užsakomi su „Easytronic“ automatizuota mechanine transmisija.

Gamintojų teigimu, naujojo „Opel Movano“ kuro sąnaudos bei emisija bus mažiausi segmente (nuo 7,8 l/100 km, nuo 203 g CO2/km). Priklausomai nuo modelio bei variklio tipo pačios mažiausios kuro sąnaudos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 1300 km.

Visų variantų automobiliai standartiškai montuojami su ABS stabdžiais su elektronine stabdymo kontrole (EBD). Elektroninė stabilumo kontrolė (ESP) yra standartas tuose automobiliuose, kurių varomieji ratai galiniai. ESP galima rinktis ir užsisakant variantą su priekiniais varomaisiais ratais.

Antros kartos „Opel Movano“ Europoje pasirodys šį pavasarį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją