Antros kartos „Opel Movano“ bus didesnis, jį galima rinktis iš įvairių kėbulų, be to, „Opel Movano“ furgono važiuoklė bus platesnė, todėl europietiškų lengvasvorių komercinių automobilių kartelė kilstelėta, rašoma pranešime spaudai.
Opel Movano
© Gamintojo nuotr.

Rinkai bus pasiūlyti keturi skirtingo ilgio ir trys skirtingo aukščio naujojo „Opel Movano“ variantai su keliomis važiuoklės ir kabinos versijomis (priklauso nuo automobilio paskirties).

Modulinė platforma sukurta kartu su „Renault“, bus galima rinktis furgoną su priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais. Bendrasis automobilio svoris buvo padidintas iki 4,5 t, krovinio svoris gali siekti iki 2,5 t.

Skirtingų modelių krovinio skyriaus galimi stogo aukščiai bei talpa geriausi automobilių klasėje: krovinio ilgis gali būti iki 4,4 m, o tūris – iki 17 m³ (L4H3 versijose).

Naujojo „Opel Movano“ kabinoje bus gausu praktiškų priedų: reguliuojamos sėdynės, nustatomos keliomis padėtimis, vairuotojo konsolės padėtis pagerinta taip, kad vairuotojas nepavargtų per ilgas keliones, puikus matomumo laukas. Gausi standartinė įranga pasižymi naujovėmis, pavyzdžiui, šviesos automatiškai pasisuka posūkio kryptimi, centrinę sėdynę galima sulankstyti į stalviršį, yra mobilus nešiojamojo kompiuterio staliukas.

Naujos kartos keturių cilindrų dyzelinis „common-rail“ variklis (2,3 l CDTI) bus siūlomas trijų skirtingų galių: 100 AG/285 Nm, 125 AG/310 Nm ir 150 AG/350 Nm. Visi varikliai atitinka „Euro 4“ ir „Euro 5“ normas. „Euro 5“ technines charakteristikas atitinkantis variklis yra su žalingų dyzelino dalelių filtru. Visi trys varikliai standartiškai montuojami su 6 pavarų dėže, o du galingiausi variantai gali būti užsakomi su „Easytronic“ automatizuota mechanine transmisija.

Gamintojų teigimu, naujojo „Opel Movano“ kuro sąnaudos bei emisija bus mažiausi segmente (nuo 7,8 l/100 km, nuo 203 g CO2/km). Priklausomai nuo modelio bei variklio tipo pačios mažiausios kuro sąnaudos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 1300 km.

Visų variantų automobiliai standartiškai montuojami su ABS stabdžiais su elektronine stabdymo kontrole (EBD). Elektroninė stabilumo kontrolė (ESP) yra standartas tuose automobiliuose, kurių varomieji ratai galiniai. ESP galima rinktis ir užsisakant variantą su priekiniais varomaisiais ratais.

Antros kartos „Opel Movano“ Europoje pasirodys šį pavasarį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (16)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (36)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (11)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (148)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (60)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (30)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1229)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (7)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (341)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (33)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos? (6)

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (20)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...