Jie taip pat užsiminė, kad japoniškų „Lexus“ automobilių salonų garso izoliacija prastėja.

Kaip įrodymas buvo pateikti vėjo tunelyje atliktų bandymų metu gauti rezultatai. Jų metu paaiškėjo, kad naujasis S klasės kupė automobilis salone yra net tylesnis nei sedano modelis.

Kadangi tikslūs gauti duomenys pateikti nebuvo, tenka tik tikėti gamintojo žodžiais, kad trečiąją vietą pagal vėjo triukšmo lygį salone pasidalino „Bentley Continental GT“ ir „Audi A7“. Tiesa, pastarajame modelyje buvo sumontuoti papildomai užsakomi dvigubi automobilio langai.

Šiems trims automobiliams triukšmo lygiu salone neprilygo dabar jau nebegaminamas „Maybach“ modelis. Tuo tarpu, pasak „Mercedes“ atstovų, japonų „Lexus“ automobiliai (modelis nurodytas nebuvo) užtikrina pakankamą vėjo garso izoliaciją tik važiuojant iki 100 km/val. greičiu. Greičiui didėjant, triukšmo lygis salone taip pat labai kyla. Kaip reziumavo „Mercedes“ Aerodinamikos padalinio vadovas daktaras Teddy Wollas, prieš dešimtmetį japonai teikė didesnį dėmesį salono garso izoliacijai.

Bandymų metu vėjo tunelyje buvo matuojamas tik salone sukeliamas vėjo triukšmas, tačiau automobilis nejudėjo, todėl triukšmo lygiui įtakos neturėjo nei padangos, nei variklio ar transmisijos darbas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)