„Mes neketiname savo ateities automobilių apriboti galimybėmis savarankiškai judėti tik kokybiškais asfaltuotais keliais. Norime, kad sistemos vairuotojui talkintų net ir tada, kai jis išsuka iš greitkelio ir atsiduria bekelėje“, – pabrėžia T. Harperis.

Britai kuria naują technologiją, kuri leistų net ir bekelės sąlygomis automobilį valdyti geriau „nei tai gali daryti žmogus“. Į tokio autonominio valdymo sistemą patenka stebėjimo kameros, viršgarsiniai jutikliai ir optinė nuotolio matavimo sistema LIDAR, kuri skenuos automobilį supančią aplinką ir netgi galės pateikti tikslią dangos, esančios iki penkių metrų spinduliu, charakteristiką.

Priklausomai nuo dangos ypatybių, elektronika galės automatiškai optimizuoti sistemos „Terrain Response“ darbą. Be to, technologijos leis užtikrinti optimalų automobilio greitį kelyje aptikus griovį ar kitą kliūtį. Svarbu ir tai, kad jutikliai stebės ir erdvę virš automobilio, tad vairuotojas bus įspėjamas, jeigu sistema aptiks pernelyg žemai nulinkusių medžių šakų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)