Tokiu būdu amerikiečiai nori įžengti į augančias automobilių rinkas, visų pirma – Azijos, ir taip kompensuoti smunkančius pardavimus. „General Motors“ atstovų teigimu, „Tata Nano“ konkurentas būtų panašių parametrų, bet ne toks pigus.

„Kuomet „Tata Motors“ Indijoje pristatė 2,5 tūkst. JAV dolerių kainuojantį keturratį, dauguma gamintojų nusprendė pasiekti panašų tikslą. Tikrai neketiname sukurti tokio pigaus varianto, nes tai yra specifinė mašina labai specifinei rinkai, kurioje galioja kitokie standartai nei, tarkime, JAV“, – sakė „General Motors“ vice prezidentas Nickas Reilly.

Jis kol kas neįvardijo konkretesnių planų, kada ir kur toks automobilis galėtų būti pradėtas gaminti. Per pirmą šių metų pusmetį du trečdaliai „General Motors“ parduotų automobilių buvo rinkose už Šiaurės Amerikos ribų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją