Prieš debiutuodamas Europos ir JAV rinkose, pirmiausiai „Toyota FCV“ pasirodys gimtojoje Japonijoje – čia prekyba bus pradėta jau kitų metų balandžio mėnesį. Taip pat kol kas paskelbta kaina tik Japonijos rinkoje – nuo 7 milijonų jenų be mokesčių (nuo 180 000 Lt).

Naujuoju vandeniliu varomu elektromobiliu bus prekiaujama tuose regionuose, kuriuose yra vandenilio pildymo degalinių tinklai. Europoje tokių daugiausiai Vokietijoje. Jungtinėse Amerikos Valstijose didžiausias vandenilinių elektromobilių pildymo tinklas yra Kalifornijos valstijoje.

Kol kas gamintojas neatskleidžia daugiau „Toyota FCV“ techninių detalių. Žinoma tik tiek, kad vandeniliu užpildžius kuro celes, iš vandenilio ir deguonies reakcijos metu išgaunamos elektros energijos užteks nuvažiuoti iki 700 kilometrų. Pats kuro celių pildymo procesas trunka iki 3 minučių ir tai yra vienas didžiausias elektromobilių su kuro celėmis pranašumas prieš įprastą elektromobilį su akumuliatoriais.

Pasak „Toyota“ atstovų, vandeniliniai elektromobiliai yra pranašesni už įprastus elektromobilius ne tik dėl žymiai trumpesnio kuro celių pildymo laiko, bet ir dėl gerokai didesnio kuro celėse esančio suslėgto vandenilio energijos tankio, taip pat geresnių vandenilio pervežimo ir saugojimo galimybių. Be to, vandenilis gali būti naudojamas ne tik elektromobiliams, bet ir naudojamas kitiems elektros energijos reikalaujantiems procesams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)