Permainingose „ENEOS 1006 km lenktynėse“ triumfavo geriausią taktiką pasirinkusi komandaatnaujinta 21.37

 (120)
Šeštadienį Palangoje surengtose septynioliktosiose iš eilės „ENEOS 1006 km lenktynėse“ triumfavo „General Financing by Pitlane“ komandos pilotai Jonas Gelžinis, Sebastiaanas Bleekemolenas ir Benediktas Vanagas. Iš trečiosios pozicijos juodu „Porsche 911 GT3 Cup“ startavę lenktynininkai permainingose varžybose pasitelkė sumanią taktiką ir negedusią techniką – šie faktoriai leido jiems pranokti visus varžovus.
Triumfuojantys nugalėtojai
© DELFI / Domantas Pipas

„Garbė laimėti šias lenktynes. O laimėti su tokia komanda, didžiulis malonumas. Sporte, kaip ir visose veiklose, egzistuoja aiškus principas, kuris sako, kad sėkmė lygi pasiruošimui. Noriu padėkoti visai šauniai „General Financing team Pitlane“ komandai, įskaitant visus profesionalus joje. Taip pat partneriams, kurie tiki tuo, ką mes darome“, – iškart po lenktynių sakė komandos lyderis B. Vanagas.

Antroje pozicijoje dviem ratais atsilikę finišavo kvalifikacinius važiavimus laimėję „Carre & MVP by Algirdai“ komandos vyrai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas su geltonuoju „Aquila CR1“ bolidu. Greitai važiavę R. Čapkauskas ir D. Jocius lenktynių metu neišvengė klaidų ir tai jiems kainavo nugalėtojų titulą.

D. Jocius, A. Jasionauskas ir R. Čapkauskas
D. Jocius, A. Jasionauskas ir R. Čapkauskas
© DELFI / Domantas Pipas

Trečią vietą užėmė keturiais ratais nuo nugalėtojų atsilikę „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ ekipos atstovai Nemunas Dagilis, Steve'as Vanbellingenas ir Tomas van Rompuy. Jie šį vakarą tikrai neliūdės, mat visą lenktynių savaitgalį temdę pavarų dėžės gedimai nesutrukdė komandos „Porsche 911 GT“ bolidui ne tik įveikti visą distanciją, bet ir finišuoti ant prizininkų pakylos.

Lenktynėse dalyvavo 40 komandų.

Finišo liniją kirtusių pilotų TOP-10: 1. S. Bleekemolenas 2. D. Jocius 3. N. Dagilis 4. W. Sluysas 5. K. Calko 6. G. Notkus 7. M. Samuitis 8. A. Mrazauskas 9. R. Steponavičius 10. M. Matukaitis.

Galutinis komandų TOP-10 bendroje įskaitoje: 1. „General Financing by Pitlane“ 2. „Carre & MVP by Algirdai“ 3. „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ 4. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ 5. „Rotoma Racing“ 6. „Techninis projektas“ 7. „RIMO Racing“ 8. „Lexus Team LT“ 9. „Telšių statyba“ 10. „Dynami:t Energy“.

Top-10 finišavusių automobilių: 1. „Porsche 911 GT3 Cup“ 2. „Aquila CR1 by Speed-Styling“ 3. „Porsche GT“ 4. „BMW e46 GTR“ 5. „BMW M3“ 6. „BMW M3“ 7. „BMW 335d“ 8. „Lexus IS-F“ 9. „BMW 123d“ 10. „BMW M3“.

N. Dagilis, T. van Rompuy ir S. Vanbellingenas
N. Dagilis, T. van Rompuy ir S. Vanbellingenas
© DELFI / Domantas Pipas

Geriausiai pasirodžiusios komandos pagal klases:

A2000

1. „Medinis ratlankis Racing Team“ („Honda Integra Type R“)
2. „JR Sport-Transprofus („Honda Civic Type R“)
3. „RM klubas“ („Honda Civic“)

A3000

1. „Dynami:t Energy“ („BMW M3“)
2. „Autoverslas Racing Team“ („Audi A4 Turbo Quattro“)
3. „Greičio akademija“ („BMW 330“)

A3000+

1. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ („BMW e46 GTR“)
2. „Domus Lumina Racing“ („Volkswagen Golf“)
3. „222“ („Volkswagen Scirocco“)

D1

1. „Telšių statyba“ („BMW 123d“)
2. „Igorio Lankai“ („Volkswagen Golf 5“)
3. „Sparti Reklama Racing Team“ (BMW 120d“)

D2

1. „RIMO“ („BMW 335d“)
2. „EWA Racing PGM“ („BMW 330 e46“)
3. „Antėja Kraujo tyrimai“ („Audi A4 RS“)

GT

1. „General Financing by Pitlane“ („Porsche 911 GT3 Cup“)
2. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ („Porsche GT“)
3. „Rotoma Racing“ („BMW M3“)

X1

1. „Carre & MVP by Algirdai“ („Aquila CR1 by Speed-Styling“)
2. „Cor Euser Racing“ („BMW e36“)
3. „Blue Ghost Racing Team“ („Toyota Celica“).

Išsamų varžybų aprašymą galite rasti žemiau.

1006 km lenktynės
<script type="text/javascript" src="http://g2.dcdn.lt/glt/c/delfi-live/embed.js" data-hls="http://tse.dcdn.lt/edge/samoskaite/playlist.m3u8" data-preroll="HckAGuNDN7XrST2cxckIoovjXcL_SsdH2Jw1ueeao97.T7/predur=20" data-logo="top-right"></script>
Ačiū visiems, stebėjusiems lenktynes su DELFI. Iki kitų kartų! Vruuuum!
„Garbė laimėti šias lenktynes. O laimėti su tokia komanda, didžiulis malonumas. Sporte, kaip ir visose veiklose, egzistuoja aiškus principas, kuris sako, kad sėkmė lygi pasiruošimui. Noriu padėkoti visai šauniai „General Financing team Pitlane“ komandai, įskaitant visus profesionalus joje. Taip pat partneriams, kurie tiki tuo, ką mes darome“, – sako komandos lyderis B. Vanagas.
Galutinis komandų TOP-10 bendroje įskaitoje: 1. „General Financing by Pitlane“ 2. „Carre & MVP by Algirdai“ 3. „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ 4. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ 5. „Rotoma Racing“ 6. „Techninis projektas“ 7. „RIMO Racing“ 8. „Lexus Team LT“ 9. „Telšių statyba“ 10. „Dynami:t Energy“.
Antrą vietą užėmę R. Čapkauskas, D. Jocius ir A. Jasionauskas tikrai neturėtų liūdėti – jų „Aquila CR1“ po daugybės mėginimų pagaliau finišavo.
Galutinis pilotų TOP-10: 1. S. Bleekemolenas 2. D. Jocius 3. N. Dagilis 4. W. Sluysas 5. K. Calko 6. G. Notkus 7. M. Samuitis 8. A. Mrazauskas 9. R. Steponavičius 10. M. Matukaitis.
S. Bleekemolenas garbės ratą įveikia atsidaręs dureles ir rodydamas vieną pirštą: jam tai – pirmasis čempiono titulas. J. Gelžinis triumfuoja jau šeštą kartą, o B. Vanagas – antrąjį.
Finišas! Nugalėjo "General Financing by Pitlane" komanda ir jos pilotai S. Bleekemolenas, J. Gelžinis ir B. Vanagas. Ekipos bokse vyksta pergalės šėlsmas!
Paskutinis ratas. Panašu, kad niekas nesutrukdys S. Bleekemolenui triumfuoti.
Lyderių rikiuotė nesikeičia, o liko vos septyni ratai.
Saugos automobilis dėl pasipylusių tepalų „sudegina“ dar keletą ratų be lenktyniavimo.
Lieka 27 ratai, tačiau nepamirškime – D. Jocius vairuoja labai greitą bolidą.
Pakako! Meistriškai greitas pilotų pasikeitimas ir S. Bleekemolenas į trasą grįžta pirmas. Pabaigti lenktynes patikėta tam, kas jas ir pradėjo.
Lemtingas momentas: pirmaujanti „General Financing by Pitlane“ komanda ruošiasi atlikti savo paskutinį sustojimą boksuose. Ar pakaks laiko persvaros neužleisti pozicijos?
Komandų TOP-10 po lyderių įveiktų 342 ratų iš 373: 1. „General Financing by Pitlane“ 2. „Carre & MVP by Algirdai“ 3. „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ 4. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ 5. „Rotoma Racing“ 6. „Techninis projektas“ 7. „RIMO Racing“ 8. „Lexus Team LT“ 9. „Telšių statyba“ 10. „Dynami:t Energy“.
Paskutinį keitimą atliko ir trečioje vietoje važiuojanti „Palanga Spa Hotel“ ekipa. Jos gretose finišo sieks N. Dagilis.
Prie „Aquila CR1“ vairo R. Čapkauską keičia D. Jocius. Panašu, kad tai buvo paskutinis „Carre & MVP by Algirdai“ komandos planuotas sustojimas boksuose. Iki lenktynių pabaigos lieka 43 ratai.
Teisėjai antrą kartą šiose varžybose skyrė minutės sustojimo boksuose baudą. Šį kartą jų rūstybę užsitraukė 12-oje vietoje važiuojantis „Domus Lumina Racing“ ekipos pilotas Vincas Gerdžiūnas.
DELFI žiniomis, R. Čapkauskas klaidą padarė bandydamas greičiau aplenkti gerokai lėtesnį BMW ir per plačiai išvažiavo į posūkį. Kadangi automobilio galimo posūkio laipsnis yra mažas, jam teko visiškai sustoti, kad neišvažiuotų iš trasos ir pavažiuoti atbulam. Tada užtruko atbulinės pavaros įjungimas ir galiausiai visi manevrai antroje pozicijoje važiuojančiai komandai kainavo pusantros minutės.
Pilotų TOP-10 lyderiui įveikus 315 ratų iš 373: 1. J. Gelžinis 2. R. Čapkauskas 3. S. Vanbellingenas 4. D. Colembie 5. M. Bogušis 6. R. Devainis 7. R. Kupčikas 8. D. Kablys 9. K. Šikšnelis 10. T. Plaščynskis.
Trasos gale apsisukdamas netikėtai sustojo R. Čapkauskas! Panašu, kad jo „Aquila CR1“ patyrė laikiną techninę problemą, tačiau netrukus vėl pajudėjo iš vietos. Vis dėlto laiko sugaišta bent pusantros minutės.
Lyderio J. Gelžinio persvara prieš R. Čapkauską ištirpo iki 10 sek.
Lyderių komandos akivaizdžiai pradėjo taktinius žaidimus ir skaičiuoja, kaip geriau išnaudoti degalų kiekius bei sustojimų skaičių iki lenktynių pabaigos. Tuo geriau žiūrovams – laukia intriguojantis finišas.
Ir iš karto po R. Čapkausko stabtelėjimo degalinėje lyderio poziciją susigrąžino „General Financing by Pitlane“ ekipos „Porsche“ su J. Gelžiniu prie vairo.
S. Bleekemolenas paaiškino, kad „General Financing by Pitlane“ komanda keičia taktiką: jie tikisi mažiau keistis per likusią lenktynių dalį ir mažiau piltis degalų, o paskutinėse atkarpose tiek S. Bleekemolenas, tiek J. Gelžinis, kurie yra tikrieji žiedinių lenktynių specialistai, spaus iki galo, tikėdamiesi prilygti greičiu R. Čapkauskui, kuris akivaizdžiai lenkė B. Vanagą.
Iš karto po to B.Vanagui dar teko stoti boksuose, kur automobilyje jį pakeitė J. Gelžinis. Tačiau "Aquila CR1" bolidas su R. Čapkausku priverstas stoti degalų.
Vėl pasikeitė lenktynių lyderis! R. Čapkauskas aplenkė B. Vanagą, kuriam teko piltis degalų.
Trečioje pozicijoje važiuojančios „Palanga SPA hotel“ komandos pilotas N. Dagilis atskleidė, kad jų „Porsche 911“ visą savaitgalį kenčia dėl pavarų dėžės problemų. Jo teigimu, komanda pakeitė jau dvi dėžes, tačiau šiandien vis tiek važiuoja tai neturėdami antros, tai – trečios pavaros. N. Dagilis sako, kad jie nesitiki pakilti aukščiau ir dabar svarbiausia yra finišuoti.
Komandų TOP-10 lyderiui įveikus 288 ratus iš 373: 1. „General Financing by Pitlane“ 2. „Carre & MVP by Algirdai“ 3. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ 4. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ 5. „Techninis projektas“ 6. „Rotoma Racing“ 7. „Lexus Team LT“ 8. „RIMO Racing“ 9. „EWA Racing PGM“ 10. „Telšių Statyba“.
A. Jasioniauską antroje vietoje važiuojančios geltonosios „Aquila CR1“ piloto krėsle vėl pakeitė R. Čapkauskas. Nuo pirmaujančio B. Vanago jis dabar atsilieka 3 ratais.
Galimybių skirtumai: pirmą ir dešimtą vietas šiuo metu skiria 33 ratai...
„Brum Brum“ komanda jau tik 26-oje pozicijoje. Tuo metu lenktynes paskutinė pradėjusi vyriausių amžiumi pilotų „Cor Euser“ ekipa su Stasiu Brundza jau 27-a. S. Brundza dar per treniruotes sudaužė egzotišką „Marcos Mantis Cup Car Model 1“ prototipą, kurio komandos mechanikai nusprendė net netaisyti. Ekipai buvo leista startuoti atsarginiu BMW. Tiesa, ši mašina, anot S. Brundzos, niekaip neprilygsta pagrindinei.
Ketvirtoje vietoje važiuojančios „Mojo Lounge Racing“ komandos pilotas M. Verhagenas – lyg nesvar(b)umo būsenoje: iki trečios pozicijos – 6 ratai, o penktąją lenkia 7-iais... Belieka laukti varžovų klaidų.
Pilotų Top-10 šiuo metu: 1. B. Vanagas 2. A. Jasioniauskas 3. T. Van Rompuy 4. M. Verhagenas 5. M. Urbanas 6. K. Calko 7. D. Baltramiejūnas 8. I. Gelžinis 9. D. Ardavičius 10. R. Blažulionis.
247-ajame rate lyderio bolide S. Bleekemoleną pakeitė B. Vanagas.
Po remonto vos pasirodęs trasoje „Brum Brum“ komandos žaliasis bolidas vėl priverstas lankytis boksuose. Tuo metu ekipa smuko į 16-ą poziciją.
Lenktynių pirmoje dalyje sėkmingą tempą demonstravęs antrosios „Palanga SPA hotel“ komandos BMW vienu metu buvo pakilęs net į ketvirtą vietą. Tačiau sėkmė ilgai netruko – dabar ekipa važiuoja 25-a.
Antroje vietoje važiuojantį „Carre & MVP by Algirdai“ komandos lyderį R. Čapkauską prie vairo pakeitė A. Jasionauskas. Tuo metu į trasą grįžo ir „Brum Brum“ komanda, tačiau jau tik 13 pozicijoje, nuo lyderio S. Bleekemoleno atsilikdama 28 ratais.
S. Bleekemolenas vėl padidino atotrūkį nuo jį persekiojančio R. Čapkausko iki 34,580 sek.
Top-10 komandų įskaita šiuo metu: 1. „General Financing by Pitlane“ 2. „Carre & MVP by Algirdai“ 3. „Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“ 4. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ 5. „Team Hot Wheels“ 6. „Techninis projektas“ 7. „RIMO Racing“ 8. „Juta-Bauer Rally Team“ 9. „Rotoma Racing“ 10. „Lexus Team LT“.
Tuo metu R. Čapkauskas ir toliau sėkmingai vejasi S. Bleekemoleną: atsilikimą sumažino iki 27,5 sekundės.
DELFI žiniomis, „Brum Brum“ komanda nesudeda ginklų. BMW taisomas elektronikos gedimas, tai užtruks apie 20 minučių ir „Didysis tėtušis“ turėtų grįžti į trasą.
„Lenktynių pusiaują pasiekėme pirmoje pozicijoje. Nuo artimiausio persekiotojo esame atitrūkę vienu ratu. Viskas vyksta pagal planą. Antroje lenktynių fazėje pradės ryškėti maratoninės specifikos simptomai. Manau, kad komanda jiems pasiruošusi“, – tokiu komentaru pasidalijo „General Financing team Pitlane“ komandos atstovas B. Vanagas.
Sugedo vienas potencialių prizininkų! „Brum Brum“ komandos žaliasis „BMW Big Daddy M3“ pilotuojamas D. Tokvilevičiaus trasą paliko su specialaus automobilio pagalba. Prieš incidentą jis važiavo ketvirtoje vietoje. Apmaudi nesėkmė, kuri greičiausiai kainuos komandai bet kokias viltis apie prizines vietas.
Pirmaujantis S. Bleekemolenas artimiausią persekiotoją R. Čapkauską lenkia 45 sek. Tačiau šis skirtumas sparčiai mažėja. Tempą padidino ir prie lyderio taip pat šiek tiek priartėjo ir N. Dagilis.
„Lexus Team LT“ toliau kantriai skinasi kelią aukštyn. Kvalifikacijoje užėmusi penkioliktą vietą dabar ši ekipa važiuoja jau devintoje pozicijoje.
Top-10 šiuo metu: 1. S. Bleekemolenas, 2. R. Čapkauskas, 3. N. Dagilis, 4. R. Kvaraciejus, 5. D. Colembie, 6. E. Nekrošius, 7. G. Notkus, 8. M. Samuitis, 9. A. Mrazauskas, 10. L. Adomavičius.
Trasoje trečią kartą pasirodžius S. Bleekemolenui, tarp žiūrovų nusirito šnaresys: „Tai, o kur gi B. Vanagas?“ Skubame nuraminti: DELFI griežtai įslaptintų šaltinių duomenimis, tokia pasirinkta komandos taktika. Ir iš tiesų – kai važiuoji pirmoje vietoje, kam ką nors keisti?
Visų pirmaujančių komandų pilotai vėl pasikeitė. Pirmaujančiame „Porsche 911 GT3 Cup“ J. Gelžinį vėl pakeitė S. Bleekemolenas, antroje pozicijoje važiuojančioje „Aquila CR1“ vietoje D. Jociaus įsitaisė R. Čapkauskas, o trečią vietą užimančiame „Porsche 911 GT“ prie vairo dabar N. Dagilis. Pirmuosius du skiria 2 ratai, o N. Dagilis lyderiui pralaimi 5 ratus. Nuvažiuota lygiai 200 ratų. S. Bleekemoleno akimis.
Nesėkmės neapleidžia „Gera dovana – Emex Racing“ komandos – jų „Lotus Exige“ trasą palieka velkamas pagalbos automobilio.
Bent trumpam pasirodymą lenktynėse teks baigti „Antėja Kraujotyrimai“ komandos „Audi A4 RS“. „Užsiblokavo ratas, toliau važiuoti buvo neįmanoma. Gerai, kad pavyko saugiai sustoti stabdymo zonoje“, – DELFI sakė komandos pilotas Ričardas Baubinas. Sugedusį automobilį techninė pagalba nugabeno į komandos boksus, kur jis dabar remontuojamas.
Kaip manote, kas vyksta „ENEOS 1006 km lenktynių“ trasoje naktį? Pasirodo, čia veiksmas nesibaigia net saulei nusileidus. Praėjusį vidurnaktį du žurnalistai ir keliautojai sėdo prie naujojo „Ford Mustang“ vairo ir pasileido ieškoti savo iššūkių. Vitoldas Milius ir Aidas Bubinas 8 valandas 44 minutes suko ratus trasoje galingu automobiliu, su 5 litrų darbinio tūrio varikliu (310 Kw), ieškodami... ekologijos. Vyrai pasakojo tyčia pasirinkę neekonomišką automobilį ir neekonomišką trasą, norėdami sužinoti, kokius rodiklius juo galima pasiekti ypatingomis aplinkybėmis. Imituodami sąlygas, artimas važiavimui mieste, šeštadienio rytą jie galėjo pasigirti vidutiniškai šimtui kilometrų sunaudoję 8,8 litro benzino. Jums atrodo tai daug? Gamintojas deklaruoja, kad šis automobilis mieste „valgo“ 18,6 litro. Mišriu režimu jam normalu „vartoti“ 12 litrų...
Varžybų teisėjai pasiuntė pirmavusį D. Jocių į boksus, skirdami jam 60 sek. baudą! Lenktyninkas lenkė varžovą tam draudžiamu metu – mosuojant geltonosioms vėliavoms. Po šio manevro „Carre & MVP by Algirdai“ komanda smuktelėjo į antrą vietą, o lydere tapo „General Financing by Pitlane“.
Trasos pakraščiuose nukrito keli lašai lietaus. Nors prognozėse nenumatyta, tačiau kai kurių komandų mechanikų veiduose matyti nerimas.
Lyderių automobiliuose vėl pasikeitė vairuotojai. Tačiau bendrai įskaitai pokyčių tai nepadarė – pirmauja geltonoji „Aquila“ iš „Carre & MVP by Algirdai“ komandos, prie kurios vairo dabar D. Jocius. Antroje vietoje „General Financing by Pitlane“ ir prie „Porsche 911 GT3 Cup“ vairo grįžęs J. Gelžinis. Trečioje pozicijoje „Palanga SPA Hotel“ pirmoji komanda, kurios „Porsche 911 Cup“ dabar pilotuoja S. Vanbellingenas. Jam įkandin seka žaliasis „Brum Brum“ BMW su M. Slaboševičiumi. Penktoje pozicijoje – „Mojo Lounge Racing“ atstovas M. Verhagenas.
Panašu, kad G. Šlepikas nerimsta. Grįžęs į trasą jis vėl apdaužė ką tik mechanikų sutvarkytą „Honda Civic“. Ar tai vadinama „važiavimu iki paskutinio atodūsio“?
Tuo metu R. Čapkauskas savo antrąją komandą užvežė net į septintą vietą ir pasuko į boksus.
Paaiškėjo, kodėl  avariją patyrė „Honda Civic“, kurią vairavo Gintautas Šlepikas. „Lūžo priekinio rato veržlė ir važiuojant posūkyje nulūžo ratas. Automobilis išslydo iš trasos ir trenkėsi į atitvarus: lūžo stabdžių diskai, radiatorius, priekinis balkis“, – DELFI pasakojo komandos vadovas Audrius Pivoras. Daugiau skaitykite čia.
Pagaliau aukščiosioje rikiuotėje turime moterišką pavardę. „Helios Sport“ ekipai atstovaujanti Indrė Senkutė šiuo metu keturiolikta.
Jau į ketvirtąją vietą pakilo antroji „Palanga SPA Hotel“ komanda, prie kurios automobilio varo šiuo metu Erikas Qvickas,  šiandien važiuojanti tiesiog fantastiškai. Penktoje „Rotoma Racing“ (Konstantinas Calko), šeštoje – „Brum Brum“, prie kurios BMW vairo grįžo M. Slaboševičius.
Lenktynės atnaujintos. Pirmauja A. Jasionauskas, lenkiantis S. Bleekemoleną pusantro rato. Dar ratu atsilieka trečias važiuojantis T. Van Rompuy.
Burzgimo lenktynėse yra ir daugiau: dvi menininkės imituoja lenktynes stovinčiame automobilyje šalia trasos. Jeigu esate Palangoje, užsukite pasižiūrėti. Arba skaitykite čia.
Panašu, kad lenktynes baigė legendinis automobilis. Dovilo Čiutelės „Lada 2104“ sustojo pakelėje, tačiau tam visai netinkamoje vietoje ir dar trasą palaistė skysčiais. Teko įsikišti saugos automobiliui, tad lenktynės vėl pristabdytos.
Kol jo pagrindinė komanda pirmauja, R. Čapkauskas sėdo į antrosios ekipos „Juta-Bauer Rally Team“ BMW bolidą ir šiuo metu važiuoja 11-oje vietoje.
„ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos centre šeštadienį ryte išduotos paskutinės akreditacijos varžybas nušviečiantiems žiniasklaidos atstovams. Paaiškėjo, kad spaudos centre darbuojasi net 122 kolegos!
Totaliai nesiseka „Gera dovana – Emex Racing“ komandai su originaliuoju „Lotus Exige“ automobiliu. Kvalifikacijoje jie užėmė aukštą dešimtą vietą, tačiau lenktynėse sėkmė nuo jų nusisuko – dabar jie važiuoja tik 34-i.
Rusijos komandos „Saburov Racing Team“ margaspalvis „Subaru WRX Sti“ sugedo. Jis paliko trasą prižiūrimas specialaus saugos automobilio.
Į trasą grižęs S. Bleekemolenas buvo priverstas įsipilti degalų. Po šio sustojimo jis važiuoja antras, o į lyderio poziciją sugrįžo geltonoji „Aquila CR1“ su A. Jasionausku prie vairo. Trečias lekia T. Van Rompuy, kuriam įkandin artėja žaliasis „Brum Brum“ automobilis, jau pakilęs į ketvirtą poziciją.
Pirmavęs „General Financing by Pitlane“ pilotas J. Gelžinis pasuko į boksus. Prie „Porsche“ vairo jį pakeitė ten sugrįžęs S. Bleekemolenas. Panašu, kad Benediktas Vanagas taupo jėgas antrai lenktynių daliai?
Na štai: prie „Rotoma Racing“ komandos vairo sėdo latvis, kuriam priklauso trasos rekordas. Ar pavyks K. Calko pagerinti komandos padėtį? Šiuo metu jie važiuoja penkti.
Pilotai keičiasi vienas po kito. „Palanga SPA Hotel“ pagrindinėje komandoje N. Dagilį pakeitė Tomas van Rompuy. Sustojimo metu komanda smuktelėjo į trečią vietą, aukštyn praleisdama A. Jasionauską. Pirmauja J. Gelžinis, tačiau netrukus pasikeisti teks ir jam.
„RIMO Racing“ ekipos reikalus tvarko Martynas Samuitis. Komanda buvo nusiritusi į 14-ąją vietą, tačiau prie vairo sėdus Martynui jau pakilo į dešimtąją. Kantriai aukštyn kopia ir „Lexus Team LT“ pilotai, iš kvalifikacinės 15-osios jau pakilę į 11-ąją.
90-ajame rate į boksus pasuko lyderių „Aquila CR1“. Prie vairo – jauniausias komandos pilotas Andrius Jasionauskas, pakeitęs D. Jocių. Į trasą „Carre & MVP by Algirdai“ komanda sugrįžo trečioje vietoje. Lyderiu tapo J. Gelžinis, antras – N. Dagilis.
„Brum Brum Sport“ žaliasis BMW stojo įsipilti degalų, tuomet R. Kvaraciejus pasuko į boksus ir dabar ši ekipa smuktelėjo į devintą vietą.
Vieno rato ilgis – 2682 metrai. Iš viso sportininkams lenktynėse numatyta įveikti 373 ratus.
Įveikus 80 ratų pirmaujančio D. Jociaus persvara prieš J. Gelžinį – 49,367 sek. Trečioje pozicijoje važiuojantis R. Kvaraciejus nuo lyderio atsilieka jau dviem ratais.
Žiūrovai į devynias valandas vyksiančias lenktynes rinkosi dar gerokai prieš vidurdienį. Tarp jų buvo galima matyti ir garsių žmonių. Prodiuseris Rolandas Skaisgirys čia atvyko su sūnumi, Ingridai Kazlauskaitei kompaniją palaiko mama. Skaitykite daugiau čia.
Atrodo, kad lenktynėms puikiai pasirengė „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ atstovai. Jų pirmosios ekipos pilotas N. Dagilis šiuo metu važiuoja ketvirtas, o prie antrosios komandos bolido vairo sėdintis Dirkas van Rompuy jau užkopė į šeštąją vietą! Tarp šių sportininkų penktoje pozicijoje kol kas įsiterpęs Eidmantas Nekrošius iš „Team Hot Wheels“.
Šiuo metu oro temperatūra varžybose – 19 laipsnių šilumos. Trasos temperatūra – 22 laipsniai.
„Paprastai laimi ne greičiausias automobilis – šiose varžybose labiau reikia stabilumo“, – DELFI svarbiausią lenktynių Palangoje taisyklę primena kvalifikacijoje nugalėjęs R. Čapkauskas. Skaitykite kvalifikacijos nugalėtojo interviu http://www.delfi.lt/auto/1000-km-lenktynes/lenktyniu-simboliui-paskutine-galimybe-laimeti-islikimo-kova.d?id=71875572" target="">prieš lenktynes čia.
Pernai debiutavusi nauja kėbulinių automobilių lenktynių serija TCR įkels koją ir į Lietuvą. Tiksliau, įkels tik mažąjį pirštelį. Rengti regionines varžybas kaip Vokietijoje ar Švedijoje TCR čia, regis, nė negalėtų, nes šalyje nėra joms tinkamos trasos. Daugiau apie tai skaitykite žurnalisto Mindaugo Augusčio straipsnyje.
Po pasikeitimų lyderių rikiuotė atrodo taip: pirmauja D. Jocius („Carre & MVP by Algirdai“), antras važiuoja J. Gelžinis („General Financing by Pitlane“), trečias – R. Kvaraciejus („Brum Brum“), ketvirtas – Nemunas Dagilis („Palanga SPA Hotel by EMR Motorsport“).
Sudaužytas „MKtechnika SlepikasMotorsport“ komandos automobilis, kurį vairavo Gintautas Šlepikas, jau pašalintas iš trasos. Netrukus saugos automobilis pasitrauks ir lenktynės bus atnaujintos. Tuo metu pasikeitė pilotai beveik visose komandose. Tą padarė ir „General Financing by Pitlane“ ekipos atstovai: S. Bleekemoleną pakeitė Jonas Gelžinis.
Į boksus pasuko ir lyderiai. Čia R. Čapkauską prie vairo pakeitė D. Jocius. Tuo metu S. Bleekemolenas kyla į pirmąją poziciją.
Pirmoji rimtesnė avarija! Nesuvaldytas „Honda Civic“ tėškėsi į atitvarus ir baigė pasirodymą. Trasoje – saugos automobilis.
Pirmąjį sustojimą atliko "Brum Brum" komanda! M. Slaboševičių prie vairo pakeitė Rokas Kvaraciejus. Į trasą jis sugrįžo trečioje pozicijoje. S. Bleekemolenas pakilo į antrąją.
Lenktynių lyderiai jau įveikė po 37 ratus. Jų laikas svyruoja tarp 1 min. 12-13 sek. Rato rekordas priklauso latviui Konstantinui Calko – 1 min 07,046 sek. Jis lenktynėse važiuoja ir šiemet „Rotoma Racing“ komandoje, kuri kol kas rikiuojasi aštuntoje vietoje.
Į septintą vietą pakilo „Techninio projekto“ pilotas Giedrius Notkus, aštuntoje pozicijoje važiuoja „Rotoma Racing“ komanda.
Sėkmė K. Vasiliauską lydėjo neilgai – jo automobilis patyrė gedimą ir buvo priverstas pasukti į boksus. O S. Vanbellingenas susigrąžino ketvirtąją vietą, žemyn stumtelėjęs I. Gelžinį.
Trečioje pozicijoje važiuojantis S. Bleekemolenas nebeatlaiko lyderių tempo. Nuo pirmaujančio R. Čapkausko jį jau skiria 20 sekundžių, nuo antroje pozicijoje esančio M. Slaboševičiaus – 13.
Į ketvirtą vietą iš penktos kvalifikacinės pakilo Ignas Gelžinis „Team Hot Wheels“, aplenkęs viena pozicija smuktelėjusį Steve'ą Vanbellingeną („Palanga SPA Hotel by EMG Motorsport“). Iš 8 vietos į 6-ąją pašoko Robertas Kupčikas („RIMO“). Į dešimtuką prasibrovė Kazimieras Vasiliauskas iš „Hermitrans“ ekipos. Jis dabar važiuoja aštuntas.
Lenktynių lyderis R. Čapkauskas pamažu ima tolti nuo persekiotojų. Geltonasis „Aquila“ bolidas jau įgijo 4 sekundžių persvarą prieš „Brum Brum“ komandos BMW su M. Slaboševičiumi, kuriam ant kulnų lipa „General Financing by Pitlane“ ekipos pilotas S. Bleekemolenas.
Jau pirmame rate Sebastianas Bleekemolenas aplenkė Marių Slaboševičių ir pakilo į antrąją vietą, tačiau netrukus lietuvis poziciją susigrąžino.
Lenktynės prasidėjo!
Jeigu dar kas nežinote kvalifikacijos rezultatų, jie čia.
Kai kurioms komandos į pagalbą tenka pasitelkti neeilinę išmonę: kartais išgelbėti lenktynes gali paprasta kempinė.
Visą informaciją apie lenktynes galima rasti čia.
Šviežiausios naujienos: B. Vanago komanda prieš lenktynes per naktį pakeitė „Porsche“ automobilio variklį. Keičiant tepalus mechanikai aptiko atplyšusių dalių. Daugiau skaitykite čia.
Šiuo metu dalyviai išsirikiavę prie starto linijos. Lenktynės prasidės vidurdienį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Facebook draugai