Lygiai prieš metus įmonė skelbė apie pajamų mažėjimą 4 procentais (nuo 121 iki 116 mln. litų), metinės pajamos 2013 metais traukėsi 9 procentais, nuo 507 iki 462 mln. litų.

Traukėsi ir bendrovės EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža – ji nuo 27 proc. praėjusiais metais sumažėjo iki 24 procentų šiemet.

Labiausiai mažėjęs rodiklis yra klientų kiekis: jis nuo 1 mln. 957 tūkst. pernai pirmo ketvirčio pabaigoje susitraukė iki 1 mln. 598 tūkst. kovo pabaigoje. Tai – 18,34 proc. mažėjimas. Tiesa, didžiąją dalį „prarastų“ klientų „Omnitel“ praėjusių metų pabaigoje „nubraukė“ savo noru – bendrovė sutrumpino nenaudojamų išankstinio mokėjimo kortelių „galiojimo“ laiką, todėl metų gale oficialus klientų kiekis sumažėjo 256 tūkstančiais (nors mokių klientų kiekis dėl to nė kiek nesikeitė).

„2014-ųjų pradžia „Omnitel“ buvo didelių pokyčių metas. Pradėjo veikti mūsų naujoji organizacinė struktūra, į „Omnitel“ komandą įsiliejo daug naujų žmonių, atsinešusių naują požiūrį. Tikiu, kad permainas „Omnitel“ jau pradeda jausti ir mūsų klientai – kovą daugiau privačių klientų atėjo į „Omnitel“ nei išėjo. Dėsime visas pastangas, kad ši tendencija stiprėtų ir pateisintume savo klientų pasitikėjimą - sako „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.

Pirmąjį 2014 metų ketvirtį „Omnitel“ toliau vystė tinklą, ypač daug dėmesio skirdama 4G, kad klientai kuo daugiau šalies vietų galėtų naudotis visomis ketvirtos kartos ryšio galimybėmis. „Omnitel“ investicijos 2014 m. pirmąjį ketvirtį net 2,5 karto viršijo investicijas pernai tuo pačiu metu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)