Maždaug prieš porą savaičių apiplėšta Troškūnų seniūnijos Surdegio bažnyčia – iš jo dingo paveikslai, žvakidės, ant žemės išmėtytos ostijos – šv. Komunijos. Įsibrovus į Juostininkų koplyčią, pavogtos metalinės žvakidės.

Pasak S. Krumpliausko, Troškūnų bažnyčioje ne tik ant žemės išbarstytos ostijos, tyčiotasi iš Švenčiausiojo sakramento, bet ir girtauta. „Reikia melstis už tuos piktadarius, kad Dievas jiems protą apšviestų“, - sakė klebonas.

Bažnyčių apiplėšime S. Krumpliauskas mato sąsajų su festivaliu „Velnio akmuo“. Vienais metais grupė iš Norvegijos „Mayhem“ pasirodymo metu naudojo kryžius, liturginius rūbus, kiaulės galvą. Tai įžeidė kai kurių tikinčiųjų jausmus, šie kreipėsi į Teisingumo ministeriją, dėl to ikiteisminį tyrimą pradėjo Anykščių prokurorai.

„Dabar matome to pasekmes. Norvegijoje dabar žmones šaudo (turimas omenyje Anderso Behringo Breiviko išpuolis - DELFI). Velnias yra velnias - tai blogis. Juk ir Anykščiuose buvo sunkus metalas, sunkus rokas – kam tie sadistiniai išpuoliai, kai apsišlakstę kraujais laksto, apversti kryžiai pakabinti, liturginiai rūbai“, - sakė S. Krumpliauskas.

„Velnio akmens“ festivalius klebonas laiko „satanistiniais“ ir turinčiais blogos įtakos. „Jei iškėlę pirštus į dangų bado, kad velnias – mūsų karalius, mūsų dievas... Tai blogio išraiška. Juk satanistai niekina, tyčiojasi, bjaurisi, niekina Dievą“, - kalbėjo klebonas, šventovių apiplėšimus siejantis su festivaliu.

Anykščių rajono policijos komisariato viršininkas Rimantas Čepulis DELFI teigė, kad bažnyčios ir koplyčios apiplėšimai aktyviai tiriami. Įtarimai kol kas dar niekam nepareikšti. „Mes su tuo nesiejame tikrai“, - ryšio tarp „Velnio akmens“ ir šventovių apiplėšimo nemato pareigūnas.