"Pagrindinė jų paskirtis, - suteikiant įėjimo į klubą nuolaidą, pritraukti į „Pramogų banką“ lankytojų“, - sakė „Nesės“ įmonių grupės Rinkodaros skyriaus vadovas Rolandas Bražinskas.

„Pramogų bankui“ atsiųstame rašte klausiama, kodėl lankstinukas skirtas tik vyrams, ar nemanoma, kad tokia skrajutė žemina moteris. R.Bražinsko teigimu, svarstoma galimybė platinti lankstinukus ir su dažniausiai šalyje pasitaikančiais vyrų vardais bei kitomis populiariausiomis bendravimo frazėmis.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjas viešiesiems ryšiams Valdas Dambrava sakė, kad jei tokie lankstinukai būtų pradėti platinti, diskriminacijos dėl lyties lyg ir nebebūtų galima įžvelgti.

Tarnybos „Pramogų bankui“ atsiųstame paklausime taip pat prašoma pareikšti nuomonę, ar užsieniečiai iš šių lankstinukų gali susidaryti įspūdį, jog Lietuva - lengvai prieinamų moterų kraštas.

„Tokia reklaminė priemonė nėra Lietuvą reprezentuojantis leidinys, tad jos poveikio mūsų šalies įvaizdžiui nereikia sureikšminti. Be to, tenka pastebėti, jog mūsų šalyje yra nemažai tokių reklamos pavyzdžių, kuriuose lietuvaitės merginos, moterys vaizduojamos kur kas drastiškiau“, - sakė R.Bražinskas.

Tirs mėnesį

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą vakar gavo „Pramogų banko“ atsakymą į paklausimą. V.Dambravos teigimu, šiuo metu svarstoma galimybė kreiptis į Lietuvos reklamos biuro suformuotą Arbitražo komisiją, kad ši pareikštų savo nuomonę.

„Tyrimas truks mažiausiai mėnesį. Jam pasibaigus, bus pripažinta, kad tokia reklama arba yra tinkama, arba pažeidžia įstatymus. Jei tyrimo rezultatas bus antrasis variantas, „Pramogų bankas“ gali sulaukti rekomendacijos skrajučių nebeplatinti, gauti įspėjimą arba baudą“, - aiškino V.Dambrava.