Prekinio ženklo „Mari made“ įkūrėja – apie prekybą „Instagram“, iš užsienio gaunamą produkciją ir kandžias konkurentų replikas

  • Julija Leimonė
  • 2022 m. vasario 10 d. 19:40
Prekinio ženklo „Mari made“ įkūrėja – apie prekybą „Instagram“, iš užsienio gaunamą produkciją ir kandžias konkurentų replikas
© Darius Kučys

Kaunietė Marija Šalaševičienė, garsaus politiko Petro Gražulio dukra, šiandien yra žinoma kaip versli moteris. Įkūrusi mažąją bendrovę „Mari made“, ji prekiauja įvairiais moteriškais papuošalais. Tiesa, Marija yra žinoma ir dėl jos aktyvios veiklos platformoje „Instagram“, kur dalinasi stiliaus patarimais ir gyvenimo akimirkomis. Ir nors gali atrodyti, kad asmeninis gyvenimas ir verslas turėtų būti atskirti stora siena, visgi M. Šalaševičienė įsitikinusi: ateityje šie du dalykai bus tik dar labiau persipynę.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.

Susiję straipsniai