„Tiekimą į šias šalis planuojame pradėti dar šiemet“, – žiniasklaidai išplatintame pranešime nurodė jis.

Šiuo metu „Vilniaus paukštynas“ savo produkciją eksportuoja į 40 šalių.

„Sąraše yra ne tik esančios Europoje, tokios kaip Suomija, Švedija, Norvegija, Danija ar Didžioji Britanija, bet ir tolimesnės: Japonija ir Honkongas. Pernai atvėrėme ir dar vieną rinką – šaldytos vištienos produktus pradėjome tiekti į Islandiją“, – dėstė T. Sprindžiūnas.

Ketvirtadienį Lietuvos pramonininkų konfederacijos rengiamoje metinėje konferencijoje „Vilniaus paukštynui“ įteiktas „Lietuvos metų eksportuotojo“ apdovanojimas.

Kaip sakė T. Sprindžiūnas, bendrovė jau ne vienerius metus išlaiko panašias pardavimų proporcijas vietinėje ir užsienio rinkose – maždaug 50 proc. jų tenka šalies vidaus rinkai, o kita pusė pasiskirsto skirtingose eksporto šalyse.

„Skandinavijos šalių rinkose praplėtėme savo klientų ratą, tuo tarpu į Honkongą pradėjome tiekti naują gaminį – nuosavu prekių ženklu „NordiChicken“ pažymėtus šaldytus vištienos produktus.

Taip pat sustiprinome savo partnerystę su tarptautiniu greito maisto restoranų tinklu KFC – anksčiau savo produkcija aprūpindavome šio tinklo restoranus Baltijos šalyse, o nuo pernai tiekiame ir į KFC, veikiančius Suomijoje“, – pasakojo T. Sprindžiūnas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją