„Pirmojo pusmečio krovos rezultatus pavyko išlaikyti stabilius, nes didėjo konteinerių importo srautai. Kaip papildomas impulsas krovos rezultatuose atsispindi ir keltų linijos „TT-Line“ naujos krypties į Karslhamną atidarymas“, – pranešime teigė KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Per sausį–birželį konteinerių terminale perkrauta daugiau nei 239 tūkst. TEU (dvidešimties pėdų vieneto ekvivalento – ELTA) konteinerių ir tai yra 17 proc. daugiau perkrautų konteinerių nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, kai krova sudarė – 203 tūkst. TEU.

„Generaliniai kroviniai vis intensyviau grįžo į konteinerius ir buvo transportuojami konteineriniais laivais“, – sakė V. Šileika.

Ro-Ro (angl. roll-on/roll-off) apimtys per pirmus šešis mėnesius sudarė 363 tūkst. tonų, t. y. 11 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m. (325 tūkst.). Pasak KKT vadovo, nuo balandžio pabaigos pradėtas aptarnauti papildomas keltų linijos maršrutas į Karslhamną, o pagal verslo segmento ir keleivių susidomėjimą šia kryptimi, pastebime, jog toks maršrutas buvo reikalingas.

Per pusmetį KKT terminaluose aptarnauti 614 laivai, o tai yra 11 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.

KKT priklauso „Klaipėdos terminalo“ įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. KKT darbuotojų skaičius sudaro 270, o bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 7,5 mln. tonų krovinių per metus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją