Iki šiol naudotas kelias skirtingas geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčių formas, pakeis aiškesnė, paprastesnė ir visiems klientams vienoda bendroji sutartis. Individualios paslaugų teikimo sąlygos bus numatytos specialioje su klientu pasirašomoje sutarties dalyje.

Pasak pranešimo, ši naujovė klientams taip pat leis greičiau ir paprasčiau sumokėti už geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas.

Bendroji sutarties dalis nuolat bus skelbiama „Vilniaus vandenų“ interneto svetainėje. Ši sutarties dalis visiems klientams įsigalios nuo gegužės 1 dienos. Su ja galės susipažinti visi esami bei nauji įmonės klientai.

Antroji sutarties dalis, dar vadinama specialiąja sutarties dalimi, numatys kiekvieno kliento individualias paslaugų teikimo sąlygas. Dėl specialiosios dalies „Vilniaus vandenų“ darbuotojai su kiekvienu klientu susisieks asmeniškai ir suderins dokumentų pasirašymą, tad patiems nieko daryti papildomai nereikia.

Tam, kad sutarčių pasirašymas vyktų kuo sklandžiau, „Vilniaus vandenys“ kviečia klientus atnaujinti savo kontaktinius duomenis siunčiant juos el. paštu info@vv.lt ar paskambinus trumpuoju numeriu 1889.

Turėdami ne tik kliento namų adresą, bet ir tikslų elektroninio pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį, „Vilniaus vandenų“ atstovai galės greičiau ir patogiau susisiekti ir parengti sutarties specialiąją dalį.

Bendrojoje sutarties dalyje, lyginant ją su iki šiol galiojusiomis sutartimis, klientams bus suvienodinti suvartoto vandens kiekio deklaravimo ir sąskaitų apmokėjimo terminai. Šis pakeitimas pagerins sąlygas įmonėms, kurios turės daugiau laiko sumokėti už suteiktas paslaugas – kai kuriais atvejais terminas pailgės nuo 10 iki 30 dienų. Verslo klientai sąskaitas už suteiktas paslaugas gaus iki kito mėnesio 10 dienos.

Naujosios sutartys bus naudingos ir užmaršiems klientams. Jose numatyta, kad skaitiklio rodmenų nedeklaravusiems klientams mokėjimo dokumente bus nurodomas per pastaruosius 12 mėnesių suvartoto geriamojo vandens kiekio vidurkis. „Vilniaus vandenys“ ragina klientus skaitiklių rodmenis deklaruoti bent kas ketvirtį, tokiu būdu nesusidarys nepriemokos ar permokos už suteiktas paslaugas.

Verslo klientai rodmenis greitai ir patogiai gali deklaruoti bendrovės savitarnos svetainėje, o privatūs klientai savo skaitiklių rodmenis gali pateikti ir paskambinę telefonu 1889.

Jei klientai paslaugomis kurį laiką ketina nesinaudoti, pavyzdžiui ilgesniam laikui išvykus iš namų, jie turės galimybę apie tai pranešti ar tiesiog deklaruoti tuos pačius skaitiklių rodmenis. Tokiu atveju jiems suvartoto vandens vidurkis nebus skaičiuojamas. Tiesa, net ir nevartojant geriamojo vandens, klientai už paslaugas moka mėnesinę pardavimo kainą.


„Vilniaus vandenys” tiekia tyrą geriamąjį vandenį Vilniaus, Šalčininkų, Švenčionių ir Vilniaus rajonų gyventojams, taip pat tvarko nuotekas bei eksploatuoja tam naudojamus vandentiekio ir nuotekų tinklus.

Bendrovė turi maždaug 250 tūkst. klientų, kuriems tiekia tik požeminį vandenį iš giluminių gręžinių, kurių gylis siekia iki 180 metrų. Per parą savo klientams bendrovė patiekia maždaug 90 tūkst. kubinių metrų skaidraus ir tyro vandens.

Tam naudojamas daugiau nei 1,6 tūkst. kilometrų ilgio vamzdynas, nuotekų šalinimui bendrovė naudoja dar daugiau nei 1,1 tūkst. kilometrų siekiantį vamzdžių tinklą.

Bendrovės „Vilniaus vandenys“ akcijos priklauso Vilniaus, Vilniaus rajono, Švenčionių rajono bei Šalčininkų rajono savivaldybėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)