Kaip skelbia Rusijos naujienų tarnyba „RIA Novosti“, banko klientų aptarnavimo skyrius jokių paaiškinimų nepateikia.

„Banko kliento aptarnavimo centras sako negalintis niekuo padėti, patariama kreiptis į banko atstovybę. Užsimenama, kad tokį nurodymą gavo iš vadovybės“, – teigiama pranešime.

Pažymima, kad banko programėlėje nurašytos lėšos įvardijamos kaip „sąskaitos administravimo mokestis“.

„DenizBank“ ir Rusija

„DenizBank“ – vienas stambiausių privačių bankų Turkijoje, šiuo metu jis priklauso „Emirates NBD“. Nuo 2012 iki 2019 metų bankas priklausė ir buvo kontroliuojamas rusų banko „Sberbank“.

Jis buvo vienas iš penkių Rusijos bankų, dalyvaujančių Rusijos mokėjimų sistemos „Mir“. Akcentuojama, kad „DenizBank“ ir valstybinis Turkijos bankas „Halkbank“ prie sistemos prisijungė jau po Rusijos įsiveržimo į Ukrainą.

Dėl Jungtinių Valstijų ir Europos Sąjungos daromo spaudimo 2022 metų rugsėjį bankas dirbti su rusiškomis „Mir“ banko kortelėmis dirbti atsisakė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją