Tiek susijungimo, tie pardavimo sandoriai pasirašyti pirmadienį, užbaigus metus trukusį naujos grupės formavimą ir suderinus jį su konkurencijos institucijomis, pranešė „Publicum“. Sandorio vertė neatskleidžiama.

Pasak „Havas Group” vadovo Šiaurės, Rytų ir Centrinei Europai Alberto Canteli, investicijos į komunikacijos grupę sustiprins visą „Havas” tinklą.

„Šis istorinis sandoris leis regione pasiekti geriausius rezultatus”, – pranešime spaudai sako A. Canteli.

Anot „Publicum” vadovo Ričardo Jarmalavičiaus, sandoris su „Havas” reiškia pasitikėjimą visos Baltijos šalių komunikacijos rinkos perspektyvomis.

„Havas” grupės Lietuvoje vadovo Šarūno Mikelevičiaus teigimu, naujoji grupė vadovausis visame pasauliniame tinkle galiojančiais vieningais standartais.

Naujoje „Havas” grupėje Baltijos šalyse veikia 20 ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitų agentūrų, jose dirba per 250 specialistų, o bendra „Havas” apyvarta Baltijos šalyse šiais metais viršys 50 mln. eurų.

1835 metais Paryžiuje įkurtos „Havas” apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų.

„Havas” priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi”, valdančiai „Universal Music Group”, „Canal+ Group”, „Gameloft” ir kitas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42 tūkst. darbuotojų.

Korporacijos apyvarta 2017 metais viršijo 12,4 mlrd. eurų. „Vivendi” akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją