Nors „Starbucks“ didžiąją pelno dalį vis dar uždirba Jungtinėse Valstijose, H. Šulcas teigia, kad „Starbucks“ kavinės Kinijoje dirbo našiausiai ir pelningiausiai.

Didžiausias pasaulyje kavinių tinklas neseniai pranešė puikius ketvirčio rezultatus. Veiklos pelnas per metus pakilo 16 proc., iki 4,2 mlrd. dolerių.

Spalį „Starbucks“ paskelbė apie savo planus iki 2021 metų padidinti savo kavinių Kinijoje skaičių daugiau nei dvigubai – iki 5000.

Ketvirtąjį finansinių metų ketvirtį „Starbucks“ pelnas Kinijoje ir Ramiojo vandenyno regione padidėjo 48 proc. iki 192 mln. JAV dolerių, tam įtakos turėjo čia atidarytos beveik 100 naujų kavinių.

Tačiau pasauliniu mastu pardavimai šiuo metu veikiančiose kavinėse per ketvirtį pakilo tik 4 proc., tuo tarpu analitikai prognozavo 4,9 proc. prieaugį.

Pasak bendrovės, tokį pardavimų augimo sulėtėjimą lemia pasikeitęs vartotojų elgesys. Pasak H. Šulco, suaktyvėjus prekybai internetu, tiesiog mažiau pirkėjų lankosi pagrindinėse miestų gatvėse ar prekybos centruose.

Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje pardavimai smuktelėjo 1 proc., tuo tarpu Kinijoje bei Ramiojo vandenyno regione jie tiek pat (1 proc.) padidėjo.

Bendrovė turi 25 085 kavines 75 pasaulio šalyse, pastarąjį ketvirtį buvo atidaryta 690 naujų kavinių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją