Pasak banko banko prezidento pavaduotojo, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktoriaus Vytauto Siniaus, klientų aptarnavimo padaliniai dažniausiai įkuriami judriose miesto vietose. „Šiauliai vis labiau tampa aktyviu dinamišku miestu, kuriame juntamas spartėjantis ekonominis augimas ir didėjantis visapusiškų banko paslaugų poreikis“, – sakė V. Sinius.

Naujajame SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo skyriuje teikiamos visos banko paslaugos privatiems, verslo klientams ir institucijoms. Čia klientai galės atsidaryti banko sąskaitą, padėti indėlį, įsigyti mokamąją kortelę, atlikti pinigų pervedimą, apsidrausti gyvybę, pasitarti su banko specialistais investavimo, kreditavimo ir kitais klausimais. Padalinyje klientus aptarnaus aštuoni banko specialistai.

Visoje Lietuvoje šiuo metu iš viso veikia 71 SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo padalinys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją