Prognozuojama, kad duonos užkandžių eksportas artimiausiu metu augs penkis kartus.

„Nors Lietuvoje didžiąją duonos rinkos dalį vis dar užima tradiciniai kepalai, pirkėjai darosi vis išrankesni ir ieško įdomesnio, netradicinio skonio ar formos gaminių, tarp kurių yra ir duonos užkandžiai. Todėl nusprendėme investuoti būtent į šių produktų kategorijos gamybos apimčių didinimą, kuris leis patenkinti vietinės rinkos poreikius ir padidins eksporto apimtis“, – atidarymo metu sakė „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

Anot įmonės vadovo, duonos užkandžiai rinkoje vis dar yra naujiena, tačiau turi didelį potencialą.

M. Snarskis tikisi, kad naujai gamybos linijai įsibėgėjus, duonos užkandžių segmentas „Fazer Lietuva“ produktų, atstovaujančių „Gardėsio“ prekės ženklą, krepšelyje galėtų sudaryti 7-8 procentus bendros apyvartos.

Gamybinių patalpų atidaryme dalyvavęs ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius taip pat pabrėžė eksporto svarbą ne tik įmonei ar miestui,bet ir visai visuomenei.

„Mūsų valstybės, kaip atviros rinkos, eksporto variklis yra gyvybiškai svarbus. Džiaugiuosi, kad diegiamos pažangios technologijos bei nauji paklausūs produktai padeda įmonėms plėsti eksporto apimtis bei atrasti naujas rinkas.

Tikimės ir planuojame, kad lietuviškos kilmės prekių eksporto plėtra ir toliau spartės, tad svarbu ir toliau investuoti į gamybos modernizavimą bei inovacijas ir tokiu būdu didinti įmonių konkurencingumą pasauliniu mastu“, – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

„Džiaugiuosi, kad „Fazer Lietuva“ savo plėtrai pasirinko Kauną. Šią įmonę vertinu kaip vieną svarbiausių miesto darbdavių. Šiuo metu kepykloje dirba 240 kauniečių. Tikiu, kad šis skaičius su laiku dar labiau išaugs. Kaunas palaiko ir visuomet palaikys darbo vietas kuriančius verslus, kurie prisideda prie miesto augimo“, - atidaryme kalbėjo Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis.

Anot įmonės vadovo, duonos užkandžių kategorija – palankesnė eksportui nei kitos duonos rūšys.
„Duonos užkandžių palankumą eksportui lemia kelios priežastys.

Visų pirma, duonos užkandžiai – ilgesnio galiojimo produktas, todėl jį paprasčiau eksportuoti. Antra – duonos užkandžiai yra tarptautiškesnis produktas, tinkamas daugiau skirtingų rinkų“, – sako M. Snarskis.

Įmonė pradėjo vežti pirmąsias duonos užkandžių produkcijos partijas į Rusiją, šiuo metu duonos užkandžiai jau eksportuojami į Daniją, ateityje planuojama plėstis į Suomijos rinką.

Po atidarymo „Gardėsio“ kepyklos plotas išsiplėtė beveik ketvirtadaliu – 3,6 tūkst. kv. m. ploto gamybines patalpas papildė dar 850 kv. m. pastatas, kuriame j veikia duonos užkandžių gamyba, jiems skirtos naujos krosnys, duonos raikymo ir pakavimo įrenginiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)