„Išvykome į Turkiją rugpjūčio 5 dieną. Kartu vyko dvylikametis sūnus. Sunerimau jau tada, kai išėjus iš oro uosto nepasitiko „Novaturo“ atstovas ir teko patiems ieškotis stovelio su jų nuoroda. Surasti iš karto nepavyko. Abejonių dėl aptarnavimo kilo tuomet, kai supratau, kad iki viešbučio mūsų nelydės „Novaturo“ atstovas, o mums teks po valandos sėsti į mikroautobusiuką ir keliauti vieniems. Atvykus į viešbutį, laukė staigmena: mums pasakė, kad nėra laisvų kambarių ir nėra rezervacijos tai dienai“, - DELFI rašė moteris (vardas ir pavardė DELFI žinomi).

Ji pasakoja, kad tuomet atvykusiems poilsiautojams buvo pasiūlyta kelionė į kitą viešbutį, pažadant kad kitą dieną jie bus parvežti atgal, o kambarys jau lauks paruoštas.

„Stovėdama galvojau, kad geriausia būtų pačiai vykti į oro uostą ir skristi namo, nes organizacija pradėjo įgristi. Niekaip nesuprantu, už ką mokama „Novaturui“. Važiuojant į kitą viešbutį paskambinau atstovei Jolantai ir pasakiau apie susidariusią situaciją, - prisimena ji - Vakare mums paskambino viešbučio telefonu ir pareiškė, kad jau gali, jeigu norime, pergabenti atgal, arba, jeigu norime, galime likti šiame viešbutyje iki rytojaus. Nebeturėjau jėgų su sūnumi vėl keliauti atgal tiksliai nežinant, ar pavyks gauti kambarį.“

Rytas daug gerų permainų nežadėjo: poilsiautojai laukė į užsakytą viešbutį turėjusio pervežti automobilio.

„Deja, jis vėlavo. Nors ir pervežė, ir žadėjo iš karto paruoštą kambarį, dar ilgai teko jo palaukti. Tik pasitelkus ne patį gražiausią žodyną bei balso tembrą, kambarį gavome“, - rašė moteris.

Tačiau ji sako, kad tuo vargai nesibaigė: vėlavo kelionių organizatoriau atstovas, su kuriuo buvo planuotas susitikimas, taip pat jis nenurodė, kada planuojamas išvykimo iš viešbučio laikas kelionei pasibaigus.

„Jis pažadėjo, kad atsiųs viešbučiui pranešimą, o šis praneš mums. Deja, viešbučiui jokia informacija persiųsta nebuvo, nes klausiau administracijos ir teiravausi iki paskutinės valandos. Teko vėl rašyti žinutes, gaišti atostogų laiką ir laukti, kol parašys išvykimo laiką, - pasakojo moteris. - Veltui prabėgo dvi dienos, už kurias „Novaturui“ buvo sumokėti nemaži pinigai. O kur dar padaryta moralinė žala. Poilsis nebuvo poilsiu.“

„Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė sužinojusi apie situaciją DELFI atsiuntė trumpą komentarą.

„Nedelsiant susisieksime su kliente ir išsiaiškinsime visas aplinkybes“, - rašė ji.

Kiek vėliau ji nurodė, kad su kliente vyksta dialogas dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau į DELFI laišku kreipusis moteris tokią informaciją paneigė. Iš kelionės grįžusi moteris sako sulaukusi vieno skambučio, kurio metu papasakojo, kas įvyko, o daugiau su įmone nebendravusi.

Advokatas patarė, ką tokiais atvejais daryti

Advokatų profesinės bendrijos „Avocad“ advokatas ir partneris Egidijus Langys, išnagrinėjęs poilsiautojos ir bendrovės pasirašyta sutartį, mano, kad šiuo atveju paslaugos buvo suteiktos nekokybiškai.

Egidijus Langys
„Tai matau iš sutarties ir to, ką organizatoriai buvo įsipareigoję padaryti. Tačiau, nematau žalos, kurią poilsiautojai būtų patyrę. Jeigu jie turi dokumentus, galima kreiptis dėl išlaidų kompensavimo, tarkime, pervežimui iš oro uosto iki viešbučio“, - komentavo advokatas.

Jis priminė, kad bet kuriuo atveju su pretenzija galima kreiptis į kelionių organizatorių, turizmo departamentą ir teismą. Visgi, advokatas abejoja, ar šiuo atveju rekomenduotų kreiptis į teismą.

„Visada geriau yra iš anksto pasidomėti, ar viskas yra suorganizuota tinkamai. Nepatingėti pasidomėti viešbučio rezervacija, ar už ją yra gauti pinigai. Kartais būna ir taip, kad viešbutis rezervuotas, t.y. vieta, bet nebūna sumokama. Tada atvykus reikia susimokėti. Nesumokėjus rezervacija naikinama. Dėl pervežimų taip pat verta pasidomėti prieš išvykstant: ar tikrai viskas suderinta, ar pasitiks žmogus. Galima paprašyti, kad būtų duotas jo telefonas, jeigu reiktų pasiskambinti. Dėl pervežimų iš viešbučio, reikia pasiklausti viešbučio, ar jie tokią paslaugą teikia ir ar ji yra apmokėta ir suderinta“, - patarė advokatas.

Jo nuomone, keliautojui verta pačiam aktyviai dalyvauti ir patikrinti, ar visos pažadėtos paslaugos bus suteiktos, o ne tik viltis, kad viskas įvyks sklandžiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (202)