Kituose Ukrainos regionuose Lietuvos verslininkai kol kas dirba įprastai, gamyba ir apyvarta, pasak jų, nemažėja, darbuotojams laiku mokami atlyginimai.

Lietuvos komercijos atašė Ukrainoje Rimantas Šėgžda LŽ teigė, kad verslo sąlygos šioje šalyje šiuo metu pablogėjusios – sutrikę atsiskaitymai ir tiekimas Pietų Ukrainoje, ypač Kryme.

„Dabar jau beveik nerasi vežėjo, kuris vežtų produktus į Krymą. O tie, kurie sutinka ten važiuoti su produktais, veža juos už dvigubą kainą. Artėja dar sudėtingesni laikai, nes neaišku, kuo viskas baigsis po sekmadienio referendumo dėl Krymo prijungimo prie Rusijos“, - tvirtino Lietuvos komercijos atašė.

„BT invest“ generalinis direktorius Aivaras Karalius pripažįsta, kad dirbti Kryme tapo sudėtinga. Prekių kiekis ir apyvarta „Novus“ parduotuvėse Sevastopolyje esą nesumažėjo, tačiau jų pristatymo laikas tapo ilgesnis ir brangesnis.

Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius dienraščiui sakė, kad Krymas Lietuvos vežėjų krypčių žemėlapyje yra balta dėmė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)