„Man patinka produktų pristatymo į namus paslauga. Sutaupo laiko, tačiau ne pinigų, nes tų parduotuvių, kurios pristato prekes į namus, prekės yra brangesnės, o dar blogiausia, kad ir dar mažiau kokybiškos nei fizinėje parduotuvėje“, – laiške rašė Inga.
Ji teigė ne kartą nudegusi užsisakiusi prekes iš įvairių įmonių, tačiau pastaroji patirtis buvo itin nemaloni.
„Paskutinis didžiausias ir ryškiausias nusivylimas – agurkai. Buvo gal 10 vnt. ir 3 iš jų supeliję“, – apie įmonę „LastMile“ kalbėjo ji.
Inga pabrėžė, kad kalta ne tik prasta kokybė, tačiau bendrai užsisakant maistą į namus dažnai tenka susidurti ir su situacija, kai gavus prekes paaiškėja, kad galiojimas netrukus baigsis ir ji tuoj bus nebetinkama vartoti.
Redakcija susisiekė su maisto prekes į namus pristatančiomis įmonėmis. „LastMile“ atstovai tikino klientams prekes atrenkantys iš tos pačios prekybines salės, kurioje prekes perka ir paprasti pirkėjai.
„Parduotuvių darbuotojai nekokybiškas prekes atrenka kelis kartus per dieną.
„LastMile“ surinkėjai tikrina kiekvienos prekės galiojimo laiką ir savo klientams dažniausiai vežame prekes, kurių minimalus galiojimo laikas yra 3 dienos, išskyrus itin trumpo galiojimo prekes – šviežia mėsa, žuvis. Jeigu vis dėlto pasitaiko, kad atvežama nekokybiška prekė, jai yra taikoma 100 proc. prekių gražinimo garantija.
Svarbu, kad klientas gavęs tokią prekę informuotų „LastMile“ klientų aptarnavimo centrą. Tai padaryti itin lengva – arba per programėlę, arba per internetinį puslapį“, – aiškino atstovai.
Taip pat, kaip tikino, įmonė laikosi pozicijos, kad jei prekė neatitiko kliento lūkesčių, pinigai jam visada grąžinami.
„Net jei prekė ir atitinka kokybinius reikalavimus, pavyzdžiui, žalias bananas“, – sakė jie.
„Rimi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovė Dalia Čenkienė tikino, kad prieš pirkėjui gaunant užsakytas prekes, produktai praeina visą kokybės tikrinimo grandinę.
„Prekes salėje surenkantys darbuotojai užsakymui visuomet stengiasi parinkti šviežiausius ir geriausios kokybės vaisius bei daržoves, kitus produktus. Taip pat, parenkamos prekės, kurių galiojimo terminas yra ilgiausias, o surinkti produktai pakuojami pagal reikalavimus ir saugiai transportuojami, kad pirkėjus pasiektų nepakitę.
Sveriami vaisiai ir daržovės galiojimo termino neturi, jų tinkamumo vartoti terminai nustatomi pagal vizualinius kokybės kriterijus, taip pat atsitiktine tvarka tikrinant sunokimo lygį.
Žinoma, pasitaiko atvejų, kai e. užsakymų surinkimo darbuotojams vaisių ir daržovių kokybę įvertinti išoriškai yra sunkiau. Pavyzdžiui, vizualiai nustatyti granatų, avokadų, mangų, melionų ar arbūzų kokybę“, – teigė ji.
Visgi, kaip pridūrė, dėl blogos produktų kokybės skundų sulaukiama labai mažai, o visiems nepatenkintiems klientams pinigai yra grąžinami arba, priklausomai nuo situacijos, kitam apsipirkimui papildomai suteikiami nuolaidos kodai.
Panašiai kalbėjo ir UAB „Barbora“ direktorius Viktoras Juozapaitis, kuris tikino, kad kiekvienas darbuotojas prieš pradėdamas dirbti yra apmokomas.
„Mokymus reguliariai organizuojame visiems – tiek naujiems, tiek ilgesnę patirtį turintiems darbuotojams, analizuojame situacijas ir mokomės, tai gyvas ir nenutrūkstamas veiksmas, nes keičiasi žmonės, darbo organizavimo procesai.
Atsitiktine tvarka tikriname ir surenkamų klientams prekių kokybę, tokiu būdu sumažindami klaidų ir klientų nusiskundimų tikimybę. Jautrias išorės poveikiui prekes, pavyzdžiui avietes ir pan. surenkame prieš pat išvežimą iš surinkimo centro – kad prekės kuo trumpiau praleistų laiko krepšiuose pakeliui pas klientus ir nesugestų.
Gavę kliento nusiskundimą, analizuojame situaciją ir operatyviai reaguojame. Pavyzdžiui, gavę signalą, kad vienu metu yra pasikartojančių nusiskundimų ėmusiu gesti vaisiumi ar daržove, kurio kokybė pasimatė tik jį perpjovus, iš prekybos išimame visą prekės partiją. Ir, be abejo, grąžiname klientams pinigus už visas nekokybiškas prekes, tam tikrais atvejais suteikiame ir papildomų kuponų“, – sakė jis.