„Parduotuvėje eilinį kartą teko susidurti su prekybininkų apgaulėmis, - rašo pasipiktinęs pirkėjas. - Šį sykį skelbiamos „akcijos“ nuolaida nesiekia net 1 proc. Nuotrauka daryta „Iki“ parduotuvėje, bet žmonės apgaudinėjame visuose prekybos centruose. Visai nesenas pavyzdys apie puodus parduodamus kilogramais.“

„Blogiausia, kad vyresni žmonės gali „pasimauti“ ant panašių triukų, kurie stipriai prasilenkia su etika ir blaiviu protu“, - rašė skaitytojas.

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis atsiprašė pirkėjų ir kalbėjo, kad nuolaida neteisingai buvo nurodyta tik lentynoje, o kasoje ji buvo paskaičiuota didesnė, kaip ir nurodyta prekybos tinklo reklaminiuose leidiniuose.

„Labai atsiprašome, kad dėl techninių nesklandumų buvo atsispausdinta neteisinga prekės kaina, kurią pirkėjas užfiksavo. Tačiau užtikriname, kad pirkėjams, kurie pirko šią prekę, kasoje buvo pritaikyta teisinga nuolaida. Be to, pastebėjus kainos netikslumą kainos lape, parduotuvė jį nedelsiant ištaisė. Dar kartą atsiprašome ir užtikriname, kad dedame visas pastangas, kad panašių atvejų daugiau nepasikartotų“, - rašė jis komentare.

„Akcija“ traukia kaip magnetas

Verslo konsultacijų bendrovės „Strategy Labs“ konsultantas Audrius Savickas pastebi, kad kol gyventojai dar pratinasi prie naujos valiutos, žodis „akcija“ patraukia jų dėmesį kur kas labiau nei anksčiau.

Audrius Savickas
„Skaičiai kas kiek kainuoja po euro įvedimo yra pasikeitę, tad žmogui sudėtinga suvokti kainas ir tai lemia, kad pirkėjai yra pametę įprastus atskaitos taškus. Tada žodis „akcija“ ar išpardavimo etiketė yra vienintelis atpažįstamas dalykas, kuris leidžia žmogui susiorientuoti“, - mano specialistas.

Pasak jo, žmonės ženklą „akcija“ vertina palankiai, nes jis rodo, kad pirkėjas yra įžvalgus ir pamato, kada kainos sumažėja.

„Iš ten ir kyla replikos, kad nesvarbu, kiek kainuoja, svarbu, kad būtų akcija. Pirkdamas su akcija žmogus jaučiasi išmintingesniu, gudresniu pirkėju, jei nekalbama apie tą pirkėjų segmentą, kurie yra priversti labai skaičiuoti išlaidas. Akcija, nesvarbu, kokia nuolaida siūloma, paprastai patraukia pirkėjų dėmesį, be to, ir suskaičiuoti nuolaida ekspromtu – sunku, tad retas tai padaro“, - teigia A. Savickas.

Rinkodaros specialistas sako, kad nėra teorijos, kuri nurodo, kokios nuolaidos pirkėjus sudomina, o kokios – tik papiktina ar suerzina.

„Nėra apibrėžta, kokia nuolaida pirkėjus sudomina, bet nustatyta, kad žmonių dėmesį patraukia papildoma pridedamoji vertė, pavyzdžiui, perki uogienę, šaukštelį gauni nemokamai. Lietuvoje dėmesys telkiamas į kainų akcijas ir išradingų sprendimų stinga, nors jos būtų naudingos“, - mano A. Savickas.

Jis dėsto, kad pats nėra akcijų šalininkas, tad šios priemonės nesiūlo naudoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (239)