„Elektros tiekimo nutraukimas ir dėl šios priežasties neveiksiantys kasos aparatai pakoreguos įprastą atsikaitymą už suteiktas paslaugas (prekes). Pagal Kasos aparatų naudojimo taisyklių nuostatas, sutrikus elektros energijos tiekimui iki jo atnaujinimo su klientais turi būti atsiskaitoma išrašant apskaitos dokumentus. Kasos aparatų diegimo ir naudojimo tvarkos apraše numatyta, kad kai kasos aparato naudojimas yra privalomas, tačiau jo naudoti neįmanoma dėl priežasčių, kurios nepriklauso nuo ūkio subjekto, naudojančio kasos aparatą, privaloma išrašyti prekių (paslaugų) pirkimo pardavimo kvitą“, - paaiškino Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcijos (Klaipėdos AVMI) Kontrolės departamento direktoriaus pavaduotoja Vida Okuličienė.

Mokesčių inspekcija pataria iš anksto apsirūpinti pinigų priėmimo kvitais, kuriuos vietoj kasos aparatų kvitų bus privalu išduoti klientams tuo laikotarpiu, kai dėl elektros tiekimo sutrikimo nebus galimybės naudoti kasos aparatų.

Pasak V. Okuličienės, svarbu, kad verslininkai sąžiningai apskaitytų gaunamas pajamas ir, kaip to reikalauja teisės aktai, pirkėjams išduotų kvitą.

Prekių (paslaugų) pirkimo pardavimo kvitus galima įsigyti blankų leidyklų parduotuvėse arba atsispausdinti iš VMI interneto svetainės www.vmi.lt > Duomenų bazės > Formos (formos numeris — FR0508 forma). Išduodant minėtus kvitus, verslininkai juos turi fiksuoti kasos aparato žurnale.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)