Žaislų gamintoja praėjusią savaitę pradėjo garsiosios lėlės Barbės naujosios serijos pardavimus. Nuo šiol pirkėjams siūlomos lėlės bus septynių odos atspalvių, įvairiausių akių spalvų ir šukuosenų. Be to, žaislas gaminamas trijų kūno formų, tai yra pirkėjams pasiūlytos skirtingų figūrų lėlės - aukštos, miniatiūrinės ir putlutės.

Plėsdama liniją bendrovė mėgina pritraukti jaunus pirkėjus, kurie vis dažniau pastaruoju metu renkasi elektroninius žaislus ir planšetes.

Bendrovės pastangos jau rodo rezultatus: "Barbės" pardavimai ketvirtąjį ketvirtį padidėjo 0,5 proc. po nuosmukio ankstesnius aštuonis ketvirčius.

Žaislinių mašinėlių "Hot Wheels" pardavimai taip pat smarkiai padidėjo, ekrane pasirodžius kino juostai "Žvaigždžių karai: galia nubunda", padidinusiai tokių "Star Wars" serijos žaislų, kaip "Jedi Starfighter Starship" ir "Millennium Falcon Starship", paklausą.

Kategorijos "Wheels" žaislai, įskaitant žaislą "Hot Wheels", pašoko 17 proc.

Grynieji "Mattel" pardavimai per ketvirtį, pasibaigusį 2015 m. gruodžio 31 dieną, padidėjo 0,3 proc., iki 2 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu "Reuters" apklausti analitikai prognozavo, kad pardavimai smuks 4,2 proc., iki 1,91 mlrd. JAV dolerių.

Grynasis įmonės pelnas išaugo 43,6 proc., iki 215,2 mln. JAV dorelių, arba 63 centais vienai akcijai, analitikai prognozavo 61 cento vienai akcijai pelną.

Tuo tarpu išlaidos reklamai smuko 8,2 proc., o komercinės ir administracinės išlaidos sumažėjo 7,4 proc.

"Mattel" akcijos pirmadienį prekybos sesijos pabaigoje pabrango 6 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)