Šiais plėtros žingsniais „Ermitažas“ stiprina savo pozicijas šalies „pasidaryk pats” sektoriuje, teigiama bendrovės pranešime.

Tai septinta parduotuvė Lietuvoje po „Ermitažo“ prekiniu ženklu, kuri išsiskiria mažesniu parduotuvių formatu.

Pasak „Ermitažo” generalinio direktoriaus Gedimino Mickėno, Mažeikių „Ermitažas“ yra kryptingos plėtros rezultatas, po kurio artimoje ateityje seks dar dvi naujos parduotuvės. Investuoti į mažesnio formato „Ermitažą” Mažeikiuose paskatino tai, kad šis miestas yra ekonomiškai stiprus ir gyvybingas, pagal gyventojų skaičių jis netgi yra antras vakarų Lietuvos miestas.

„Ermitažo“ 2017 m. pardavimų pajamos buvo 85,7 mln. eurų, grynasis pelnas siekė 2,2 mln. eurų. „Ermitažas“ turi 10 parduotuvių Lietuvoje, bendrovėje dirba 690 darbuotojų.

„Ermitažą“ valdo bendrovė „ERMI Group”, kuri priklauso „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei - vienai didžiausių prekybos bendrovių Baltijos šalyse ir Centrinės bei Rytų Europos regione.

„Ermitažas” šių metų rugpjūčio 1 d. susijungė su analogišku ir didžiausiu prekybos tinklu Estijoje „Bauhof”, kartu tapdami pagal apyvartą trečiu didžiausiu „pasidaryk pats” sektoriaus parduotuvių tinklu Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)