„Sano“ parduotuvių pavadinimo keitimas bus vykdomas keliais etapais, jį užbaigti numatyta per pirmąjį šių metų pusmetį.

Su „Sano“ prekės ženklu Lenkijos šiaurės vakarų dalyje šiuo metu veikia 36 parduotuvės. 2017 jų apyvarta viršijo 71 mln. eurų.

2018 m. pabaigoje taip pat įvykdyta tinklo „Aldik“, kurį „Maxima Grupė“ Lenkijoje valdė nuo 2012 m., integracija. Jos metu 30-ies tinklo parduotuvių pavadinimai pakeisti į „Stokrotka“.

„Tris skirtingų pavadinimų tinklus Lenkijoje netrukus baigsime jungti į vieną. „Stokrotka“ prekės ženklą šiam tinklui pasirinkome, nes tai gerai žinomas ir pirkėjų pamėgtas vardas, užimantis tvirtas pozicijas šalia namų įsikūrusių parduotuvių segmente. Dabar Lenkijoje pradėsime naują veiklos etapą, kuriame didžiausią dėmesį skirsime veiklos tobulinimui ir naujų parduotuvių atidarymui“, - pranešime sako „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

Šiemet penkiose rinkose „Maxima Grupė“ iš viso planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje. Į parduotuvių tinklo plėtrą ir atnaujinimą visose rinkose iki metų pabaigos numatyta investuoti ne mažiau kaip 100 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)