„Paskelbus karantiną, pinigų išgryninimas iš bankomatų buvo išaugęs, tačiau vėliau žmonės pradėjo rinktis kitas atsiskaitymo priemones, taip pat, duris užvėrus didesnei daliai parduotuvių, sumažėjo namų ūkių išlaidos. Tad išgryninimo operacijų skaičius bankomatuose Lietuvoje kovo mėnesį apskritai nukrito 15 proc., palyginti su vasariu”, – pranešime sako „Luminor“ Klientų konsultacijų centrų vadovė Baltijos šalims Giedrė Blazgienė.

Pasak jos, priešinga situacija stebima su elektroniniais atsiskaitymais – operacijų skaičius internetinėse parduotuvėse per metus išaugo 30 proc., o kai kuriose parduotuvėse, ypač turinčiose elektroninės prekybos platformas, šie skaičiai išaugo dvigubai ar trigubai.

„Skaičiuojant pinigine išraiška, vien mūsų banko klientai apsipirkimams internetu kovą išleido 20 proc. daugiau nei 2019 metų kovą”, – sako ji.

„Luminor“ pastebi, kad per pirmąsias karantino savaites, palyginti su įprastu ritmu, gyventojų skambučių į konsultacijų telefonu centrą padaugėjo dvigubai (52 proc.), įmonių atstovų skambučių pagausėjo 15 proc. Skaičiuojama, kad bendras klausimų srautas elektroniniu paštu buvo didesnis 42 proc. nei įprasta, o užklausų interneto banke pateikta 40 proc. daugiau.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)