Centrinis bankas taip pat nurodo, kad pranešimai pateikti Tarptautinei vertybinių popierių komisijų organizacijai (angl. IOSCO) bei Europos vertybinių popierių ir rinkų institucijai (angl. ESMA). Vokietijos finansų rinkų priežiūros institucijai, kur veikia pagrindinis „MMM 2011" tinklalapis, bankas pateikė prašymą inicijuoti tyrimą.

„Po Lietuvos banko paraginimo agresyvi „MMM 2011" sistemos reklama ACM ekrane virš Operos ir baleto teatro Vilniuje buvo nutraukta. Lietuvos bankas siekdamas apsaugoti gyventojų interesus taip pat bendradarbiauja ir koordinuoja veiksmus su kitomis atsakingomis valstybės institucijomis. Reklamos įstatymas už klaidinančios ar draudžiamos reklamos naudojimą taip pat numato atsakomybę – baudą nuo 1 tūkst. iki 30 tūkst. litų, jei nustatoma sunkinančių aplinkybių, klaidinančios reklamos skleidimo atveju, gali būti skiriama bauda iki 120 tūkst. litų”, - teigia Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vilius Šapoka.

Lietuvos bankas dar kartą ragina Lietuvos gyventojus, prieš kam nors patikint savo pinigus įsitikinti ar toks asmuo yra licencijuotas, atsakingai pasverti žadamą uždarbį bei prisiimamą riziką ir imtis visų reikiamų atsargumo priemonių savo santaupoms apsaugoti.

Lietuvoje veikiančių licencijuotų Lietuvos ir užsienio finansinių paslaugų teikėjų sąrašą galima rasti Lietuvos banko svetainėje adresu http://www.lb.lt/finansu_istaigos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją